וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגב את עינו בעת שקילף תפוז וכמעט התעוור

קובי מנדל

5.1.2011 / 0:08

אחמד חיג'זי בן ה-15 מטמרה החדיר סכין לעינו לאחר שניגב אותה בידו ממיץ שהותז מתפוז שקילף. מומחי עיניים של בית החולים כרמל הצליחו להציל את ראייתו. אביו: "עינו התמלאה דם"

אחמד חיג'זי, נער בן ה-15 מטמרה, כמעט ואיבד אמש (שלישי) אחת מעיניו בעת שקילף תפוז בביתו. תאונת סכין גרמה לקרעים בעין, ורק הודות לניתוח דחוף בבית החולים כרמל, הצליחו הרופאים להציל לו את הראייה. "ישבתי בחצר הבית וקילפתי לי תפוז כדי לאכול", שיחזר אחמד, "ותוך כדי החיתוך השפריץ מיץ התפוז לתוך עיני". בתנועה לא-רצונית הרים הנער את ידו לכיוון פניו, ובכך החדיר את הסכין עמוק לתוך עינו.

אביו של אחמד, מחמוד חיג'זי, שמע את צעקות בנו ורץ אליו מיד. "ראיתי אותו צועק ובוכה ואת עינו מלאה דם". האב תפס את אחמד ונסע איתו לבית החולים, שם קיבלו אותו מומחי העיניים ד"ר מיכאל היימס וד"ר תגל ערב. "מצב העין של אחמד נראה ממש לא טוב", מסר ד"ר היימס, "הסכין חדרה וקרעה את הקרנית ובנס לא נכנסה עד עומק העין".

בתום ניתוח שנמשך כשעתיים תפרו הרופאים את עינו של הנער. "בבדיקות שאחרי הניתוח, נראה כי הצלחנו להציל לאחמד את העין", סיפר ד"ר היימס, "בימים הקרובים נוציא לו את התפרים מהקרנית ונבדוק את התקדמות הראייה שלו. אנחנו מצפים לתוצאות טובות". אחמד עצמו סיפר כי הוא מרגיש הרבה יותר טוב, "תודה רבה לרופאים של כרמל שהצילו לי את העין. אני עדיין צעיר ויש לי עוד הרבה דברים לראות", אמר בחיוך.

(עדכון ראשון: 4.1.2011 22:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully