וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומדים לצייץ: הח"כים קיבלו שיעור על טוויטר

פנחס וולף

4.1.2011 / 18:08

קורס הסוקר את עולם הרשתות החברתיות באינטרנט נפתח היום עבור חברי הכנסת. יו"ר הכנסת הודה כי הקורס בא "מאוחר מדי בשבילו" אך קיווה שיסייע לחבריו להתחבר לבוחרים

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: דורון שטיין, קריינות: אביב אברמוביץ')

"ח"כ ריבלין תייג אותך באלבום 'כיף בסיעה, כיף גם במליאה'". אולי יעבור עוד זמן עד שהודעה כזו תופיע בעמוד הפייסבוק שלכם, אבל הצעד הראשון כבר נעשה. למעלה מעשרה חברי כנסת השתתפו היום (שלישי) בסדנה שיזם יו"ר הכנסת ח"כ ראובן ריבלין ומטרתה "הכרת עולם הרשתות החברתיות לנבחרי הציבור". בקורס נסקרו הפלטפורמות החברתיות המובילות כמו פייסבוק וטוויטר. חלק מחברי הכנסת עשו צעדים ראשונים בעולם האינטרנט, וגילו עניין לא מבוטל בהבדלים בין "סטטוס", "קיר" ו"תג".

הסדנה, אותה העבירה מנהלת התוכן של המערך הממשלתי הטכנולוגי "ממשל זמין", שלומית גורן, עסקה בתמונת מצב של עולם הרשתות החברתיות בדגש על הפייסבוק, בו משתמשים כבר כשלושה מיליון ישראלים. ריבלין הדגיש כי הוא מקווה שהכלים יאפשרו לחברי הכנסת להתחבר מחדש עם ציבור בוחריהם מאחר ו"כשאתה לא רואה את מי שבחר בך, אתה עלול לשכוח אותו". ריבלין עצמו, אגב, הודה בחיוך כי "עבורי זה כנראה כבר מאוחר מדי. אני לא יודע להשתמש ברשתות החברתיות, ואפילו את המיילים מוציאים לי העוזרים ובבית - האישה והנכדים".

מנכ"ל הכנסת, דן לנדאו, פתח את הסדנה והזהיר את הח"כים מפני ציפיות מוגזמות משימוש ברשתות החברתיות. לדבריו, אפילו במדינות "מחוברות" יותר כמו בריטניה, העניין שמגלה הציבור בפרלמנט דרך הפייסבוק הוא מועט. לנדאו הזהיר את המשתתפים כי "יש למצוא את הדרך לעשות שימוש מושכל ברשת, כדי לא להפוך באמצעותה מפופולרי לפתטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully