וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס ביקר משפחות הנספים בכרמל: הם הלכו ללא פחד

עידן אבני

4.1.2011 / 14:05

נשיא המדינה הגיע לביקור בבית משפחות חייט ולוי שאיבדו את יקיריהן באסון הכרמל. "אני בא כנשיא להביא לכם את הכרת התודה של האומה"

נשיא המדינה שמעון פרס ביקר היום (שלישי) בבתיהן של משפחות ההרוגים מאסון הכרמל. בין היתר, ביקר פרס בבתיהם של צוער שב"ס מישר אבירם לוי ובביתו של הכבאי דני חייט בעפולה.

אשתו של אבירם, מיכל אמרה לנשיא, כי "חייתי עם מלאך ידעתי את זה לאורך כל הדרך. יישר כח על היכולת לעבור בין המשפחות. זה לא מובן מאליו וזה מנחם אותנו". פרס השיב לה: "התגלה דור שלם של אנשים שבנחישות הלכו ללא פחד. לצערי, לא יצא לי להכירו. אני בא כנשיא להביא לכם את הכרת התודה של האומה".

פרס המשיך משם לבית משפחתו של הכבאי דני חייט שמת מפצעיו כשבועיים לאחר השריפה. לאחר ששמע את אלמנתו של חייט חופית ואת הצלם רוני סופר שתיעד את האירוע, אמר הנשיא כי "היום נודעו לי פרטים נוספים. רוני סופר ניצל הודות לדני שהתיז מים על רכבו. אותה הצלה נדיבה במלוא מובן המילה היא גבורה. מדובר באנשים שיכלו להציל את חייהם והעדיפו להציל חיי אחרים חשוב שהעם יידע על הסיפור הזה". הנשיא אף חתם בספר המבקרים של המשפחה, והחזיק בידיו את התינוקת שנולדה למשפחה לפני מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully