וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק תקף את ברוורמן: "שיסיק מסקנות ויחזיר המנדט"

3.1.2011 / 17:05

שר הביטחון תקף את השר לענייני מיעוטים שהודיע כי יפרוש מהממשלה גם אם ועידת המפלגה תחליט אחרת. ברק: "מי שמרגיש שאינו מסוגל לפעול על פי הכללים שיפעל כמו סנה, כבל ופינס"

יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק תקף היום (שני) בחריפות את השר אבישי ברוורמן, על כך שהודיע כי גם אם ועידת המפלגה תחליט להישאר בממשלה, הוא יפרוש ממנה, במידה ולא תהיה התקדמות מדינית. כמו כן, תקף ברק את ח"כ דניאל בן סימון שהצביע נגד התקציב. "להשתתפות בקואליציה יש כללים ולפיכך יש דברים שאי אפשר לקבלם", אמר ברק בישיבת הסיעה.

לדברי ברק, תישקל תגובה נדרשת כלפי השר ברוורמן. "אף אדם לא מייצג את עצמו בכנסת ובממשלה, אלא את המפלגה. מי שמרגיש שאינו מסוגל לפעול על פי הכללים צריך להסיק מסקנות ולפעול כפי שפעל אפרים סנה, שבאצילות החזיר את המנדט ופרש מהכנסת, וכפי שפעלו אופיר פינס ואיתן כבל שפרשו מהממשלה בשל הביקורת על דרכה".

ברק הוסיף ואמר כי "קידום המשא ומתן המדיני הוא מרכזי עבור מפלגת העבודה, אנחנו דוחפים אותו בכל הכוח". אמש פורסם כי ברק החליט לכנס את ועידת המפלגה תוך שלושה חודשים. בתגובה, מסר ברוורמן כי "לאחר שנכשל בשכנועם של חברי הוועידה לסגת מכינוס הוועידה ממשיך יו"ר המפלגה בתרגיליו המלוכלכים. התנהלותו המוזרה והחלטתו שלא לכבד את חוקת המפלגה מעלות תהיות, בעיקר לאור הגיבוי לה זוכה דרישתנו מצד יו"ר ההסתדרות עופר עייני והשר בנימין הבן אליעזר".

מלשכת ברוורמן נמסר עודף כי "אנו מצרים על כך שברק נאחז בקרנות המזבח ועושה במפלגה ככל העולה על רוחו. אנחנו מצפים ממזכ"ל המפלגה חיליק בר לסיים מייד את הסאגה הזו ולהודיע כבר היום כי הוועידה תתכנס בתוך 30 יום בטרם נפנה לערכאות משפטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully