וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוגתה של הקצינה שנספתה בכרמל: אמשיך לגדל הילדים

3.1.2011 / 13:22

בבית העלמין בנס ציונה ציינו מאות 30 ימים למותה של סגן גונדר פביאולה בוהדנה, שנספתה באסון הכרמל. זוגתה אורלי הבטיחה מעל הקבר: "אמשיך לגדל את שלושת ילדינו בדמותך"

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכת וידיאו: רן צימט)

אזכרתה של סגן גונדר פביאולה בוהדנה, אשר נספתה באסון אוטובוס הצוערים בשריפה בכרמל, התקיימה הבוקר (שני) בבית העלמין בנס ציונה. באזכרה השתתפו מאות חברים ואנשי שב"ס ביניהם דוד דסה, בן זוגה לשעבר והאב הביולוגי של שלושת ילדיה. זוגתה של בוהדנה, אורלי אלגבסי, ספדה לה ואמרה "שתדעי שאת יכולה ללכת בלי דאגה, אני אמשיך לגדל את שלושת ילדינו בדמותך. אני משחררת אותך אבל לא אמחה אותך מבדל של מחשבה".

לאחר האזכרה אמר דסה כי "אנחנו לא מחפשים ועדת חקירה פלילית לאסון הכרמל כי זו פוליטיזציה של האסון. ועדת חקירה ממלכתית או אחרת חייבת לקום". הוא הוסיף כי "המלחמה של המשפחה מתחילה היום. המלחמה על גידול הילדים, ההתמודדות עם אובדנה של האם האהובה". בוהדנה השאירה אחריה 3 יתומים: ג'ולי, בת 10 חודשים, נועם בת 9.5 ואביתר הבכור בן 11. דסה מספר כי שני הקטנים עדיין לא עיכלו את הטראומה, "אביתר הבכור, שהיה מחובר מאוד לאמו, קורא פעמים רבות במהלך היום, גם בבית וגם בבית הספר ומבקש "תחזירו לי את אימא מהשמים".

השב"ס טרם הכיר באורלי אלגבסי, כזוגתה הרשמית של בוהדנה ולטענת דסה, אין ספק שהעניין יוסדר בקרוב ואורלי תקבל את מעמד האלמנה משב"ס והילדים יוכרו כיתומים. חברותיה של בוהדנה נשמעות פחות אופטימיות מדסה לגבי הסדרת מעמדה של אלגבסי ולטענתן מדובר בעניין בעייתי, שספק אם יסתדר ללא מאבק. "יהיה עוול גדול למשפחה, לעם ישראל ולמערכת הביטחון שדוגלת בשוויוניות אם אורלי והילדים לא יוכרו בקרוב על ידי השב"ס".

רב כלאי שרה פרידמן, סגנית מנהלת בית הסוהר נווה תרצה, נזכרה בבוהדנה, אשר כונתה "אם האסירים" ושיחקה איתה בנבחרת הכדורסל של השב"ס. "היא היתה מנהיגה גם על המגרש ושיחקה בתפקיד הרכזת", אמרה שרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully