וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז הורשע: קצב נועד עם פרקליטיו

רמי שני וגלעד גרוסמן

3.1.2011 / 10:38

הנשיא לשעבר שהורשע במעשי אונס ומעשה מגונה נועד בביתו שבקריית מלאכי עם פרקליטיו. השלושה ביקשו לדון עמו בהמשך הטיפול בתיק

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

עורכי הדין אביגדור פלדמן, ציון אמיר ואברהם לביא, פרקליטיו של הנשיא לשעבר משה קצב שהורשע בשבוע שעבר בביצוע מעשי אונס ועבירות מין, הגיעו הבוקר (שני) לביתו בקריית מלאכי והם נועדים עמו. מדובר בפגישה ראשונה של קצב עם צוות פרקליטיו מאז ההרשעה. השלושה ביקשו לדון עם קצב בהמשך הטיפול בתיק. מלבד שאלת הערעור על צוות ההגנה להחליט כיצד לפעול בשלב הטיעונים לעונש - האם להזמין עדים מטעמו של קצב והאם לבקש להקל בעונש.

אתמול דווח כי קצב שוקל לא לערער לבית המשפט העליון על הכרעת הדין בעניינו. בערוץ 10 פורסם, כי קצב אמר למקורביו: "אין לי כוח או כסף ללכת לסיבוב נוסף".

עם זאת, ביום חמישי האחרון אמר עו"ד אביגדור פלדמן, כי צוות הפרקליטים ימליץ לנשיא לשעבר משה קצב לערער על הכרעת הדין במשפטו. לדבריו, "אי אפשר להשלים עם פסק דין כזה". פלדמן הוסיף כי "ניסיתי בזמנו לשכנע אותו לבחור בעסקת הטיעון, אבל הנאשמים המסכנים תמיד נותנים אמונה במערכת המשפט ובסוף מתבדים".

אמש פנה ארגון "פורום המשפטנים" ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד מקורביו של הנשיא לשעבר משה קצב. חברי הפורום טוענים כי בית המשפט קבע שהמקורבים סייעו לקצב במעשיו, והתנכלו למתלוננות נגד הנשיא לשעבר.

במכתב ששלח הארגון ליועץ המשפטי נכתב כי "לאורך הכרעת דינו של הנשיא לשעבר, שזורה כחוט השני דעתם המוצקה של הרכב השופטים בנוגע להתנהלות מספר מאנשי קצב, אותם מכנה בית המשפט 'שליחיו הנאמנים'. עוד נאמר במכתב כי בית המשפט נוקב בשמותיהם של אותם מקורבים, וקובע כי הם ביצעו "פעולות שאפשרו לו להשיג את מבוקשו. בין היתר, מדובר בהתנכלויות למתלוננות, הקלטת אחת מהן תוך ביצוע 'בישול' ועריכה להקלטות, 'יצירת ראיות' ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully