וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 לשריפה בכרמל: "מאור, כולנו מצדיעים לך"

איילה חננאל

3.1.2011 / 0:50

משפחתו ועמיתיו של מאור גנון, לוחם נחשון שנהרג באסון האוטובוס בכרמל ערכו לו טקס אזכרה בבית משפט השלום ברחובות. "איבדנו בן אדם מדהים שחסרונו לא יתואר במילים"

טקס אזכרה לזכרו של מאור גנון, לוחם ביחידת "נחשון" של שירות בתי הסוהר שנהרג באסון אוטובוס הצוערים בשריפה בכרמל, התקיים אתמול (ראשון) בבית משפט השלום ברחובות. גנון שירת ביחידת הליווי של "נחשון" וסייע בהבאת עצורים לאולמות המשפט השונים ביניהם גם בית משפט השלום ברמלה וברחובות.

בטקס לזכרו השתתפו נשיאת בתי משפט השלום במחוז המרכז, השופטת דפנה בלטמן, סגן נשיאת בית משפט השלום ברחובות, ירון לוי וכן סגנים נוספים של הנשיאה וקציני משטרה משירות בתי הסוהר. בטקס שרה הזמרת מיטל טרבולסי יחד עם אשתו של גנון, סיוון גנון, את השיר אותו שרה סיוון בהלווייתו "הו רב חובל" אותו תכננה לשיר לו בסיום קורס הצוערים.

סיוון גנון ספדה לבעלה בטקס: "מאור יקר שלי, אני לא מעכלת, אני גאה בך, כולם פה מצדיעים לך. הבטחתי לשיר לך בקורס קצינים אז אני אעשה זאת כאן". גם אחיו, אלון גנון, המשרת כשוטר במחוז מרכז, סיפר על האח שאיבד. "גידלנו ילד שהוא גיבור. בעיני הוא דמות נערצת. הילד הזה יכול היה להינצל והוא נשאר להציל חיים, הוא חזר לאוטובוס כדי להציל אנשים ,כי בתפקידו הוא חובש וזה משהו שלא היסס לעשות. אנחנו גאים בו ומצדיעים לו". גנון הוסיף: "אנחנו משפחה שלמה שמשרתת בכוחות הביטחון ומאור היה במילואים בשירותי חילוץ והצלה, כך שזה רק היה ברור שהוא ינסה להציל חיים, אין ברירה אחרת. כעת מה שנשאר לנו לעשות זה להעביר את המורשת שלו, לדאוג לאשתו ולגדל את הילדה שלו. איבדנו בן אדם מדהים שחסרונו לא יתואר במילים".

  • עוד באותו נושא:
  • מאור גנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully