וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: "גם צ'ילה ואורוגוואי יכירו בנו"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.1.2011 / 20:47

לאחר שבשבועות האחרונים הכירו ברזיל, אקוודור ובוליביה במדינה פלסטינית, הודיע שר החוץ הפלסטיני ריאד אל-מלאכי כי צ'ילה ואורוגוואי מתכננות צעד דומה: "מציבים עובדות בשטח"

הפלסטינים ממשיכים לסחוף את מדינות דרום אמריקה בדרכם להכרה במדינה פלסטינית: שר החוץ הפלסטיני ריאד אל-מאלכי אמר הערב (ראשון) כי בשלושת החודשים הקרובים צפויות מדינות נוספות להכריז על הכרתן במדינה פלסטינית עצמאית בגבולות 67', ובראשן אורוגוואי וצ'ילה. זאת, לאחר שבשבועות האחרונים הכריזו ברזיל, ארגנטינה, אקוודור ובוליביה כי הן מכירות במדינה פלסטינית.

"יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן קיבל הבהרות מאורוגוואי, צ'ילה, פרגוואי וסורינם, לפיהן יכירו בקרוב במדינה פלסטינית", אמר אל-מאלכי, הנמצא בביקור בברזיל יחד עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. "צעדים אלו מחזקים את העמדה הפלסטינית הקוראת לעולם להכיר במדינה פלסטינית עצמאית ובכך להציב עובדות בשטח".

ביום שישי הניח אבו מאזן את אבן הפינה לשגרירות הפלסטינית בברזיליה, בירת ברזיל. במהלך הטקס הודה אבו מאזן לנשיא ברזיל היוצא לולה דה-סילבה, לממשלת ברזיל ולעם הברזילאי על כך שתרמו שטח גדול עבור השגרירות הפלסטינית. בנוסף הודה לנשיא ברזיל על החלטתו להכיר במדינה פלסטינית עצמאית בגבולות 67'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully