וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פורום המשפטנים" ליועמ"ש: לחקור מקורבי קצב

2.1.2011 / 19:49

ארגון "פורום המשפטנים" פנה ליועמ"ש יהודה וינשטיין בדרישה לחקור את מקורבי קצב. לדבריהם, בית המשפט קבע שהמקורבים התנכלו למתלוננות ו"יצרו ראיות"

ארגון "פורום המשפטנים" פנה הערב (ראשון) ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד מקורביו של הנשיא לשעבר משה קצב. חברי הפורום טוענים כי בית המשפט קבע שהמקורבים סייעו לקצב במעשיו, והתנכלו למתלוננות נגד הנשיא לשעבר.

במכתב ששלח הארגון ליועץ המשפטי נכתב כי "לאורך הכרעת דינו של הנשיא לשעבר, שזורה כחוט השני דעתם המוצקה של הרכב השופטים בנוגע להתנהלות מספר מאנשי קצב, אותם מכנה בית המשפט 'שליחיו הנאמנים'. עוד נאמר במכתב כי בית המשפט נוקב בשמותיהם של אותם מקורבים, וקובע כי הם ביצעו "פעולות שאפשרו לו להשיג את מבוקשו. בין היתר, מדובר בהתנכלויות למתלוננות, הקלטת אחת מהן תוך ביצוע 'בישול' ועריכה להקלטות, 'יצירת ראיות' ועוד".

בסופו של המכתב נאמר כי חשוב למצות את הדין "עם כל מי שתרם לתוצאה החמורה של ביצוע עבירות מין חמורות והשפלת נפגעות העבירה". על המכתב חתום יו"ר פורום המשפטנים, עורך דין נתנאל פרץ.

מדובר בשני בכירים במשרד התיירות שמוזכרים בשמם, רפי בן-חור וצבי ברוקנר, וכן "אחרים" ששמם לא מוזכר. לטענת א' ממשרד התיירות, בתקופה שבה קצב השפיל אותה לאחר שסירבה לקיים עמו יחסי מין, הם הציפו אותה במכתבים נוזפים "על קלה כחמורה" ומיררו את חייה. הכרעת הדין מתייחסת גם למקורבו של קצב אורי יואלי, שעסק, על פי הכרעת הדין, ב"יצירת ראיות" שיסייעו להגנתו של קצב למקרה שא' תשבור את שתיקתה. השופטים קבעו כי יואלי הציג בפני א' מצגי שווא לפיהם קצב מבקש למצוא לה עבודה, למרות שלא התכוון באמת לעזור לה, וגם היה מעורב לכאורה ב"בישול ועריכה" של שיחות שקיים עם א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully