וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באשקלון: "הערבים מדרדרים יהודיות לזנות"

בכירים בעיריית אשקלון, בהם סגן ראש העיר שמעון כהן, יפגינו השבוע כדי להזהיר הורים מפני "יציאה של בנותיהם עם בני עמים אחרים. יוצאים איתה פעמיים ואחרי זה חפשו אותה בחברון"

לאחר הכרזות הגזעניות בבת ים ומכתב הרבנים והרבניות, גם אשקלון מצטרפת לגל האנטי ערבי. מספר פעילי ציבור, בהם גם בכירים במערכת העירונית של אשקלון, צפויים לערוך השבוע הפגנה בעיר תחת הכותרת "גם הילדה שלך יכולה להיות בסכנה". אמש (ראשון) חולקו בעיר כרוזים המזהירים מפני ה"תופעה". "זהירות!", קורא אחד הכרוזים, "אבא תתעורר, לפני שיוסוף יהיה אצלך בסלון".

"עלינו להזהיר את ההורים מפני התבוללות ומפני יציאה של בנותיהם עם בני עמים אחרים", אומר סגן ראש העיר וממובילי המאבק בנושא, שמעון כהן. "אין לנו שום בעיה שהבדואי יישאר עם הבדואית שלו, ואין לי שום בעיה שהם נכנסים לעיר על מנת לעבוד או לערוך קניות. עם זאת, מרגע שמתחילים להיטפל לבת יהודיה תוך כדי ניצול מצוקתה, עלינו להזהיר את הציבור. התופעה הזו באשקלון רחבה מאוד. יתכן שישנם מקרים יוצאי דופן, אבל לרוב הם מנצלים מצוקה כלכלית בבית. לוקחים את הבת לסיבוב שלעיתים היא לא חוזרת ממנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו בסך הכל קוראים למערכת הרווחה והחינוך להתערב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"תתעורר לפני שיוסוף יהיה אצלך בסלון"

כהן ציין כי במשך שנים קהילות יהודיות חיו בקרב מוסלמים וערבים מבלי להתערבב. "ראש עיריית רהט אמר בעבר שבנותיהם יפות משלנו, אז אני מציע שהוא ישמור על בניו ובנותיו ואנחנו נשמור על שלנו, ונחיה מבלי להתערבב עם בני המיעוטים. כך עשו קהילות היהודיות בלוב, במרוקו ובטוניס, בהן חיו לצד עמים אחרים ביחסי שכנות טובה, אך מבלי להתחתן אחד עם השנייה".

מארגני ההפגנה, בהם גם חברי מועצת העיר, מתנערים מהקריאה שלא להשכיר דירות לערבים ומתמקדים בטענות הנוגעות לסוגיית ההתבוללות. תומר גלאם, חבר מועצת העיר ומיוזמי ההפגנה, טען כי מטרתו היא למגר את מה שהגדיר כניסיון של בני מיעוטים לדרדר את בנות העיר לזנות.

"מתקיימת תופעה חמורה שבה לוקחים בנות 14 ו-15 ומדרדרים אותן לזנות. אנחנו בסך הכל באים וקוראים למערכת הרווחה והחינוך להתערב בנושא ולהיכנס לבתי הספר ולהסביר לבנות למה אסור להן להיות שייכות לקבוצות הללו", אמר גלאם, "מסתובבים בעיר אלפי בדואים ושוהים בלתי חוקיים מחברון שבאו לעבוד ומתחילים עם קטינות שאיתן אסור להתעסק. זה מתחיל בכך שהם נותנים לילדה ג'ינס, יוצאים איתה כמה פעמים, ואחרי זה - לך תחפש אותה בחברון".

יו"ר תנועת "ארץ ישראל שלנו" ופעיל הימין ברוך מרזל בירך על ההפגנה הצפויה. לדבריו, "הגידופים של השמאל על גזענות לא יסתירו את הבעיה הקיומית של השתלטות גורמים עוינים ומסוכנים תמורת בצע כסף על שכונות יהודיות, הטרדת בנות ישראל ומעשים פליליים. הזעם של הציבור הנלחם לצהלת ביתו ושכונתו רק יילך ויגדל".

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

(עדכון ראשון: 2.1.2011 17:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully