וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרי הנאשמים בתכנון הפיגוע בטדי: "יתכן שעונו"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

2.1.2011 / 18:00

תושבי הכפר צור באהר, בו מתגוררים הנאשמים בתכנון לשגר טיל ליציע אוהדי בית"ר באיצטדיון טדי בירושלים, מכחישים את ההאשמות נגדם: "כולם יודעים כיצד המשטרה ושב"כ מתייחסים לערבים"

תדהמה בקרב מכריהם של שני תושבי צור באהר, הנאשמים שתיכננו לבצע פיגוע באיצטדיון טדי בירושלים ושיתפו פעולה עם חמאס. פואד אבו חמד, תושב צור באהר, אמר היום (ראשון) לוואלה! חדשות כי תושבי הכפר "הוכו בהלם" כששמעו על ההאשמות כנגד תושב הכפר, מוסא חמאדה, לפיהם תכנן לשגר טיל לעבר איצטדיון טדי במסגרת פעילות בארגון חמאס. "מדובר באדם נורמטיבי לחלוטין ולכן הידיעה הזו הפתיעה רבים מתושבי הכפר. זה אדם שעובד, עם משפחה, רגיל לגמרי", אמר.

"רוב תושבי צור באהר אינם מאמינים לחשדות נגדו", הוסיף אבו חמד. "הם היו יכולים להאמין אילו היה מוסא נעצר בגין חשד למעורבות בירי במסגרת סכסוכי חמולות, אבל קשה להאמין שהוא מעורב בתכנון פיגועים על רקע לאומני. אנשים כאן בהלם מזה". אבו חמד הדף גם את הטענה לפיה חמאדה היה חבר בחמאס: "לא הוא ולא משפחתו הקרובה מזוהים עם חמאס. הוא אמנם עם זקן ומתפלל במסגד אך הוא אינו קשור לחמאס".

קרובי משפחתו של חמאדה הכחישו בשיחה עם האתר הערבי-ישראלי "אל-ערב" את הטענות של השב"כ והמשטרה, והגדירו אותן "חסרות בסיס". לדבריהם, חמאדה לא תכנן לשגר טיל לעבר איצטדיון טדי ולא תכנן לבצע פיגועים. "ייתכן וחמאדה ועומרי הודו בחשדות נגדם בשל לחצים שהופעלו עליהם ועינויים שעברו מצד החוקרים. הרי כולנו יודעים כיצד המשטרה ושב"כ מתייחסים לנחקרים ערבים", דברי המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully