וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו למובארק: "ניצבים יחד במלחמה בטרור"

1.1.2011 / 19:12

ראש הממשלה שוחח בטלפון עם נשיא מצרים לאחר הפיגוע שאירע הלילה במדינה. "כל האומות שוחרות החופש ניצבות בחזית אחת במלחמה בטרור", אמר רה"מ. 21 בני אדם נהרגו בפיגוע

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח הערב (שבת) בטלפון עם נשיא מצרים חוסני מובארק והביע זעזוע מהפיגוע שאירע הלילה באלכסנדריה שבמצרים. "כל האומות שוחרות החופש ניצבות בחזית אחת במלחמה נגד הטרור", אמר ראש הממשלה. השניים ייפגשו ביום חמישי במטרה לגבש דרכים לקידום התהליך המדיני.

21 בני אדם נהרגו בפיצוץ שאירע הלילה סמוך לכנסייה קופטית בעיר אלכסנדריה שבמצרים. משרד הפנים המצרי מסר כי מכונית תופת התפוצצה סמוך לכנסיית "אל-קדיסין" בסביבות השעה חצות וחצי, בזמן שהמתפללים שציינו בה את השנה החדשה החלו לעזוב את המקום.

רשת הטלוויזיה אל-ג'זירה דיווחה כי לאחר הפיצוץ התקבצו מאות נוצרים קופטים במקום ותקפו את כוחות המשטרה והחילוץ שפעלו שם. על פי הדיווח, נאלצה המשטרה להשתמש בגז מדמיע על מנת לפזר את המפגינים. כמו כן דווח כי הפיצוץ גרם להרס רב בכנסייה ואף למסגד סמוך. עדי ראייה שהיו במקום סיפרו כי פיצוץ מכונית התופת הוביל לפיצוצם של שני כל רכב נוספים, דבר שגרם לבהלה בזירת הפיצוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully