וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרי המיון בארץ מוכנים לקבל את חוגגי הסילבסטר

אריאל נוי

31.12.2010 / 23:20

בתי החולים בארץ אינם צריכים להיערך באופן מיוחד לערב ראש השנה האזרחית. "חדר המיון לא נערך באופן מיוחד. יש לנו הרבה חגים גדולים ויש לנו כוננים בבית שמוכנים לכל קריאה"

חגיגות השנה האזרחית החדשה שנת 2011 נמצאות בעיצומן ואלפי מבלים חוגגים במסיבות ושתייה. בחדרי המיון בבתי החולים נערכו למבלים שיחגגו יותר מדי ומוסרים כי אין צורך לתגבר את המשמרות באופן מיוחד לקראת ערב השנה האזרחית החדשה.

ד"ר ארנון אפק, סגן מנהל בית החולים שיבא תל שומר, מסר לוואלה! חדשות כי הבעיה בתחילת ינואר היא העומס בשל תחילת החורף. "לקראת זה אנחנו נערכים, שנמצא מקום וניתן מענה לשעת חירום. גם למקרה שיקרה בשנה בערב השנה האזרחית. אנחנו לא מתכוננים באופן יוצא מן הכלל, אלא אנחנו נערכים לתת מענה ופתרונות לשעת חירום " אמר ד"ר אפק.

גם לדברי ד"ר פיני הלפרן מנהל חדר המיון באיכילוב, בכל הארץ לא נערכים באופן מיוחד לקראת הסילבסטר למרות שהוא ידוע כערב של תאונות דרכים. ד"ר הלפרן הסביר כי "חדר המיון לא נערך באופן מיוחד יש לנו הרבה חגים גדולים ויש לנו כוננים בבית שמוכנים לכל קריאה אם זה תאונת דרכים קשה או פיגוע המוני. יש לנו מערך של כוננים שערוך לקראת כל חג או ערב שכזה "

ד"ר עדינה בן אהרון, מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה במרכז הרפאי סורוקה, מייעצת לחוגגים על הכמות הנכונה של שתיית אלכוהול. "כמות האלכוהול במשקאות השונים היא בבירה 5% , ביין 10%-15% ובמשקאות חריפים כמו : וודקה, ויסקי , ברנדי , ג'ין, רום,טקילה,חלק מהליקרים כ 40%. ולכן שתייה מתונה מוגדרת כ – 2 מנות לגבר ו- 1 מנה לאישה. " מסבירה ד"ר בן אהרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully