וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ליד י-ם: שני גברים נורו למוות בשועפט

אריאל נוי ואיילה חננאל

31.12.2010 / 19:06

שני גברים כבני 50 נורו למוות ואדם נוסף נפצע באורח קל מירי שאירע במחנה הפליטים שועפט שליד ירושלים. ככל הנראה, הירי אירע במהלך קטטה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

שני גברים כבני 50 נהרגו לפני זמן קצר (שישי) ואדם נוסף נפצע באורח קל מירי שאירע במחנה הפליטים שועפט שבאזור ירושלים. ככל הנראה, הירי אירע במהלך קטטה.

צוות של מגן דוד אדום פינה את הפצוע כאשר הוא סובל מפצעי ירי ביד וברגל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם. ממגן דוד אדום נמסר, כי השניים נורו בכל חלקי גופם.

שרה מצליח, פרמדיק של מגן דוד אדום ממרחב ירושלים שהגיעה למקום, סיפרה לוואלה! חדשות, כי "קיבלנו קריאה על פצועי ירי שהגיעו בכוחות עצמם למחסום של כפר שועפט. כשהגענו למקום טיפלו בהם אמבולנסים פלסטינים. במקום היה פצוע קל עד בינוני עם יריות בידיים וברגליים. טיפלנו בו ופינינו אותו במהירות להדסה עין כרם. מותם של הפצועים האחרים נקבע במקום על ידי רופא מד"א".

מהמשטרה נמסר, כי השלושה, ככל הנראה תושבי הכפר, הגיעו למחסום בכוחות עצמם כאשר הם סובלים מפצעי ירי. השוטרים הזעיקו את צוותי מגן דוד אדום שטיפלו בהם במקום, וכעת בודקת המשטרה את נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully