וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתיבי אייילון: נהג רכב התנגש במנוף ונהרג

אריאל נוי

31.12.2010 / 7:58

מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי הנהג סטה ממסלולו והתנגש במנוף באתר בנייה סמוך לכביש. בת 17 שנפצעה קל בתאונה טוענת כי נהג הרכב שנמלט מהמקום ניסה לחטוף אותה

אדם בשנות השלושים לחייו נהרג לפנות בוקר (שישי) בתאונת דרכים בנתיבי איילון, בין מחלף קוממיות למחלף משה דיין שבחולון, והתנגש במנוף שהוצב במקום לצורך עבודות תשתית. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לזירה ביצע פעולות החייאה בנהג, שהיה לכוד ברכב, אך נאלץ לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית של נסיבות התאונה עולה כי הנהג סטה מהמסלול מסיבה שאינה ידועה והתנגש במנוף, שחנה באתר בנייה סמוך לכביש.

במקרה אחר שארע הלילה, צעירה בת 17 שנפצעה באורח קל בתאונת דרכים בפתח תקוה, טענה בפני כוחות מד"א שהגיעו למקום כי היא נחטפה והותקפה על ידי נהג הרכב, שנמלט מהזירה. הצעירה הייתה ברכב שהתנגש בעץ מסיבה שאינה ידועה והיא פונתה לבית החולים שניידר בעיר. במשטרה בודקים את נסיבות האירוע ומהחקירה הראשונית עולה כי הרכב שהיה מעורב בתאונה הוא רכב גנוב.

לפי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, במהלך שנת 2010 נהרגו 386 בני אדם בתאונות דרכים ברחבי הארץ. מדובר בעליה של 9% לעומת שנת 2009, אז נהרגו 353 בני אדם בתאונות.

אתמול נהרגו שני בני אדם בתאונות בדרום. קשישה בת 77 מפגיעת רכב ברחוב הרצל באופקים. צוות טיפול נמרץ שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה. גבר כבן 40 נהרג בהתנגשות בין שני כלי רכב בצומת טללים שבנגב. צוות מגן דוד אדום קבע את מותו של האיש. המשטרה בתאונה נוספת נפצע אדם בינוני כאשר רכב ן התהפךבצומת פארן שבערבה. צוות של מגן דוד אדום פינה את הפצוע לבית החולים "סורוקה" שבבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully