וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א' מבית הנשיא: מקווה שתמו שבע השנים הרעות בחיי

גלעד גרוסמן

30.12.2010 / 16:49

מספר שעות לאחר שביהמ"ש קבע שמשה קצב הוא אנס, הביעה המתלוננת הראשונה נגדו סיפוק מהכרעת הדין בעניינו. א', שתלונתה לא הופיעה בכתב האישום, הודיעה כי היא בוחנת את צעדיה

"א' מבית הנשיא", האישה שהתלוננה בעבר נגד הנשיא לשעבר משה קצב ועדותה לא נכללה בסופו של דבר בכתב האישום נגדו, פרסמה הערב (חמישי) את תגובתה להכרעת הדין בעניינו. לדבריה, "לפני שבע שנים פגשתי לראשונה את משה קצב, ואני מקווה שהיום תמו שבע השנים הרעות בחיי. שמעתי את הדברים המתוארים בהכרעת הדין. אי אפשר היה לתאר את מה שעברתי במילים מדויקות יותר".

א' הוסיפה כי "אני מצדיעה לנשים שאזרו עוז והתלוננו, ושמחה שבית המשפט הוציא את האמת לאור. נפלה בחלקי זכות לשים סוף לסבל של נשים רבות שעבדו תחת משה קצב ולמנוע סבל מנשים נוספות. אני מודה לכל מי שהאמינו בי לכל הדרך, תמכו ועודדו אל מול מסע ההכפשות של קצב ואנשיו. אני בוחנת כרגע את צעדיי ואודיע על כך בימים הקרובים".

בחודש יוני 2007 גוללה א' במסיבת עיתונאים את גרסתה נגד הנשיא השמיני. כשפניה מטושטשות סיפרה אז א' מול המצלמות כי "משה קצב הוא אנס, משה קצב הוא עבריין מין סדרתי, משה קצב הוא סוטה, משה קצב הוא דמות מעורערת. זה התחיל בשיחות טלפון. 'התעוררת הבוקר? מה את הולכת ללבוש הבוקר? אולי תלבשי חצאית? חצאית בלי תחתונים. את מדהימה אותי, אני חלמתי עלייך בלילה בזמן ששכבתי עם גילה, אשתי, את אישה סקסית'. מדובר על בן אדם שהיה יושב מדי בוקר, מוציא את איבר המין שלו ומנער אותו או מנפנף בו וגם אומר לי 'בואי תשבי, בואי תגעי'".

ארבע שנים לאחר שנחשפה פרשת קצב, קבע הבוקר בית המשפט המחוזי בתל אביב כי נשיאה השמיני של מדינת ישראל הוא אנס. השופטים הרשיעו את משה קצב בשני מקרי אונס - של א' ממשרד התיירות. הנשיא לשעבר אף הורשע בהטרדה מינית של ה' ושל ל', שעבדו תחתיו בבית הנשיא ובשני מקרים של מעשה מגונה, האחד ב-א', אשר בוצע בכוח, והשני ב-ל'. קצב הורשע גם בשיבוש הליכי משפט, אך זוכה מהעבירה של הטרדת עד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully