וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת קצב: "נמשיך להיות גאים בו, הוא חף מפשע"

גלעד גרוסמן ורמי שני

30.12.2010 / 10:40

בני משפחת קצב סירבו לקבל את הכרעת הדין והמשיכו לטעון לחפותו של נשיא המדינה לשעבר. בנו, אריאל: "האומה תדע לאורך דורותיה שאבא חף מפשע". גילה קצב שלא נכחה בביהמ"ש: "מרגישה רע"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

אשתו של הנשיא לשעבר, גילה קצב, לא נכחה לצידו בבית המשפט במהלך הקראת הכרעת הדין, בה הורשע באונס ובשורה של עבירות מין. קצב אמרה לקרובי משפחתה בעקבות ההרשעה כי "אני מרגישה רע מאוד". "אני מכירה את גילה והיא עכשיו ממש 'על פנים' ומרגישה רע", סיפרה אחת מהשכנות של משפחת קצב. "דיברתי איתה הרבה פעמים אבל מעולם לא דיברנו על זה, איך אישה במצבה יכולה להרגיש?", שאלה.

בנו של קצב, אריאל, הביע זעם על הרשעת אביו וטען כי הוא חף מפשע וכי מדובר בשעה קשה למשפחה כולה. "נמשיך להיות גאים באבא שלנו, הנשיא השמיני של מדינת ישראל. המשפט הוא לא 'על פי שני עדים'. לא שייך למוסר הישראלי ששופטים על פי התחושות שלהם. אנחנו נמשיך ונלך קדימה בקומה זקופה. כל האומה תדע לאורך דורותיה שאבא, הנשיא השמיני, חף מפשע".

בתוך כך, תושבים בקריית מלאכי, בה מתגורר קצב, חלוקים באשר לתוצאות המשפט. "הכל שקר ,הוא זכאי" אמר פרוספר סלוק, אחד מהתושבים. "אני מכיר אותו מילדות והייתי סגנו כשהוא היה ראש העיר. אני יודע שהוא אדם ישר ושעשה הרבה למען העיר והתושבים. אני לא מאמין לאף מילה שאמרו המאשימות. אני חושב שהוא ייצא זכאי".

"מכירים אותו מילדות"

עם זאת, גם קולות אחרים נשמעו במקום. "האיש השפיל את כולנו ואני מרגיש שהוא השפיל אותי באופן אישי", אמר אחד התושבים, "שיישב בכלא כל החיים שלו, מגיע לו שיירקב שם. הוא ייצג מדינה שלמה, ייצג את קריית מלאכי וגרם לנו לבושה גדולה והשפלה", הוסיף בזעם.

"לא הכרנו את התכונות האלה בו. אנחנו מכירים אותו כשכן טוב ואדם טוב ופתאום נופל עלינו דבר כזה", אמר בהלם אחד ממקורביו. "אני מכיר את האיש מילדות, חבל לי שככה קרה, אבל אם בית המשפט החליט להרשיע אותו כנראה שמגיע לו", הוסיף מקורב אחר.

לאחר חזרתו של קצב לביתו, הגיעו לבקרו שלוש נשים הגרות בשכנות למשפחה. בצאתן הן סיפרו כי המשפחה מכונסת בעצמה וכי קצב הודה להן על התמיכה שהביעו בו. לטענתן, מצב רוחו שפוף, אך בני משפחתו וחבריו מחזקים אותו והוא הביע באוזניהן תקווה שהמשך הדרך יהיה טוב יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully