וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בערד: הבעל החשוד שוחרר לאחרונה ממעצר

רמי שני

30.12.2010 / 7:49

תושב ערד שרצח אמש על פי החשד את אשתו, שוחרר לאחרונה ממעצר למרות אישום שהוגש נגדו בגין אלימות. המשטרה ביקשה אז להאריך את מעצרו עד תום ההליכים או להרחיקו מהעיר, ביהמ"ש סירב

רצח באחריות בית המשפט? נגד הבעל שעל פי החשד הכה אמש (רביעי) למוות את אשתו בערד הוגש לאחרונה כתב אישום חמור בגין אלימות שהפעיל נגדה, כך נחשף הבוקר. גורמים במשטרה סיפרו שלמרות כתב האישום החמור, החליט בית המשפט לשחרר את הנאשם חזרה לביתו. זאת, על אף בקשת המשטרה לעצור אותו עד תום ההליכים, או לכל הפחות להרחיקו מערד. לדברי המשטרה, הגבר הודה הלילה בחשדות המיוחסים לו.

אתמול נמצאה אשתו של החשוד, צעירה בשנות ה-30 לחייה ללא רוח חיים בשטח פתוח בין בניינים בערד. צוות של מגן דוד אדום שהגיע למקום מצא אותה כאשר היא סובלת מחבלות בראשה ובגופה. החובשים ניסו לבצע בה פעולות החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. לאחר חיפוש נעצר בעלה של האישה ונחקר בתחנת המשטרה בעיר.

על פי החשד, הבעל היכה את האישה בעוצמה במהלך קטטה שפרצה ביניהם, מה שגרם למותה. לבני הזוג שבעה ילדים ושכניהם סיפרו, כי הבעל היכה את אשתו במספר מקרים בעבר. גורם באגף הרווחה בערד סיפר, כי בעקבות תלונה שהוגשה לפני מספר חודשים קיבלה האישה הצעה לעבור להתגורר במעון לנשים מוכות, אך היא סירבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully