וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה משדרות העמידה פני מתה - וניצלה מרצח

רמי שני

29.12.2010 / 19:06

במהלך מריבה שגלשה לפסים אלימים בין בני זוג, כרך הבעל חוט סביב צוואר רעייתו והחל לחנוק אותה. הוא סבר כי הרגה, ופנה למשטרה לדווח על כך. השוטרים חשו לבית ומצאו את האישה במצב קל

רצח במשפחה נמנע הערב (רביעי) בשדרות בזכות תושייתה של אישה שהותקפה על ידי בעלה. בין בני הזוג התפתח ויכוח שגלש לעימות אלים במהלכו נטל הבעל חוט חשמל והחל לחנוק את אשתו. האישה החליטה כי הדרך היחידה להינצל היא לגרום לבעל לחשוב שהצליח להורגה. "עשיתי את עצמי מתה וכך הוא חשב שאני באמת מתה", סיפרה מאוחר יותר לשוטרים, "זאת היתה השיטה היחידה שיכולתי להינצל".

לאחר שהניח כי הרג את אשתו, מיהר הבעל הנסער לתחנת המשטרה ושם התוודא על הפשע שביצע. למקום הוזעקו צוותי מגן דוד אדום שפרצו את דלת הבית ומצאו את "קורבן הרצח" כשהיא פצועה במצב קל בלבד. הם פינו את הפצועה להמשך טיפול רפואי ואילו המשטרה עצרה את הבעל ופתחה בחקירה נגדו.

"האיש הגיע למשטרה כשהוא כולו רועד, מבלי שהצליח לדבר", סיפר אזרח שהגיש באותו הזמן תלונה במשטרה על גנבה, "היה קשה מאוד להבין אותו, אבל ברגע שהצליח להוציא את המשפט 'רצחתי את אשתי' מפיו, החלה תנועה מאות תזזיתית במשטרה וכוחות גדולים יצאו מיד אל הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully