וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מיום ראשון: חיילים יוכלו לפנות לקופ"ח

אריאל נוי

29.12.2010 / 16:30

מהפכה ברפואה בצה"ל: מהשבוע הבא יזכו חיילים המשרתים בקריה בת"א ובבסיס תל השומר לטיפולים רפואיים מקופות החולים. מנכ"ל "מאוחדת": "הם יישארו לקוחות הקופה לאחר השחרור"

החל מיום ראשון הקרוב, קופות החולים לוקחות פיקוד על חיילי צה"ל בעורף: בהודעה שפרסמו היום (רביעי) קופות החולים נאמר כי חיילים המשרתים בבסיס הקריה בתל אביב ובבסיס תל השומר, יוכלו לפנות למרפאות של קופות החולים במקרה הצורך, גם באופן פרטי. עוד נמסר, כי העברת הטיפול מתבצעת תוך שמירה קפדנית של רציפות הטיפול הרפואי בחיילים, וכי הטיפולים כוללים מגוון רחב של שירותים רפואיים.

משה מאירי מנהל פרויקט "מאוחדת חיילים", שיספק שירותים לחיילי הקריה מטעם קופ"ח מאוחדת, אמר כי "אנו בטוחים ש'מאוחדת' תהפוך במהרה לבית החם של החיילים". "לאומית שירותי בריאות", זכתה במכרז צה"ל להענקת שירותי רפואה לחיילי תל השומר. "מאוחדת" ו"לאומית" כבר הנפיקו כרטיסים מגנטיים לחיילים, המאפשרים גישה לכל שרותי הרפואה.

מ"לאומית" נמסר כי החידוש שייהנו ממנו החיילים יהיה אפשרות לרכישת רפואת שיניים באופן פרטי. מנכ"ל "לאומית", ניסים אלון, אמר: "אני בטוח כי חיילי צה"ל המשרתים בתל השומר ייהנו להיות לקוחות לאומית ואף יישארו בקופה לאחר סיום שירותם בצבא". יצוין, כי שירותי בריאות הנפש, מיון רפואי ושירותי רפואת שיניים, ימשיכו להינתן על ידי חיל הרפואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully