וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדימה: הסכמים לא דווחו, לעצור דיוני התקציב

פנחס וולף

29.12.2010 / 13:35

מפלגת קדימה קראה לעצור את הדיונים במליאת הכנסת לאישור התקציב בקריאה שנייה ושלישית. לטענת המפלגה, שר הפנים הודה בהסכמים שלא דווח עליהם בניגוד לחוק. שטייניץ: כל ההסכמים דווחו

ערוץ הכנסת

(צילום: ערוץ הכנסת)

מפלגת קדימה קראה בצהריים (רביעי) לעצור את הדיונים המתנהלים במליאת הכנסת לאישור התקציב בקריאה שנייה ושלישית. מהמפלגה נמסר כי "נתניהו קנה את האיחוד הלאומי, ואלי ישי הודה שסגר הסכמים עם האוצר שלא דווחו לכנסת. מדובר בשיא חדש וחסר תקדים של עבירות על החוק הגובלות בשחיתות לאור היום. בכל שעה שעוברת בדיוני התקציב צף יותר ויותר הסירחון שמאפשר את אישורו. התקציב הזה נולד בחטא ועובר אישור בעבירה על החוק ועל יו"ר הכנסת לעצור את המשך אישורו".

במהלך הדיון היום דחה שר האוצר יובל שטייניץ את הטענות. לדבריו, "האופוזיציה לא התייחסה כלל בנאומיה כאן לשנת 2010. לא דיברו על זה כי זו הייתה שנה מוצלחת, וכעת צריך להתמודד עם ההצלחה: יצרנו 100 אלף משרות חדשות, האבטלה חזרה למצב שלפני המשבר, ועם ההצלחה של הממשלה בהתמודדות עם המשבר קשה להתווכח". עוד אמר שר האוצר כי "אנחנו מגישים היום תקציב טוב למדינת ישראל, תקציב של צמיחה, חינוך, פריפריה, סגירת פערים וסיוע לחלשים. כל ההסכמים שנעשו במסגרת התקציב דווחו".

שר האוצר לשעבר, ח"כ רוני בר-און (קדימה), שדיבר לפני שטייניץ, בחר לתקוף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ופנה אליו באומרו: "די, מספיק. אתה מספיק חכם ונבון לדעת לבד. אתה הופך לנטל על מדינת ישראל. אתה יודע שעל כל רגע שאתה ממשיך לשבת שם בלשכה שלך, כשאתה לא חופשי לעשות דבר, אתה מסכן את מדינת ישראל. הממשלה שלך תקעה את התהליך המדיני. הממשלה שלך הפכה את מדינת ישראל למנודה בעמים. הממשלה שלך לקחה את החברה הישראלית והפכה אותה לחברה שסועה, קרועה ומפולגת, ואתה וממשלתך אשמים. מי האידיוט שיעץ לך ללכת לראיון בערוץ 10? בצפייה הראשונה ריחמתי עליך. אחר כך ריחמתי עליי, ריחמתי עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully