וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת תחל את ההצבעות על תקציב המדינה

פנחס וולף

29.12.2010 / 6:38

ההצבעות על התקציב לשנים 2011-2012 יחלו ב-10:00. אתמול הובטחה תמיכת ש"ס בתקציב לאחר שרה"מ הודיע שהקואליציה תתמוך בחוק הדיור בתמורה לתמיכת ש"ס בתקציב

הכנסת תחל הבוקר (רביעי) את ההצבעות על תקציב המדינה וחוק ההסדרים לשנים 2011-2012 בקריאה שנייה ושלישית. בשעה 9:30 ייערכו נאומי הסיכום מנציג קדימה, שר האוצר לשעבר ח"כ רוני בר-און, שר האוצר יובל שטייניץ ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני. בסביבות השעה 10:00 תחל סדרת ההצבעות ויתאפשרו עשר הצבעות שמיות על כל חוק (התקציב וההסדרים). ההצבעות הוקדמו בעקבות דרישת "קדימה".

אתמול נרשם הישג ליו"ר ש"ס, השר אלי ישי, לאחר שהבטיח את תמיכת הקואליציה בחוק הדיור שהגישה בתמורה לתמיכת ש"ס בתקציב המדינה. על פי הצעת חוק הדיור, המדינה תעניק 800 שקלים בחודש מהמשכנתאות לרוכשים דירה ראשונה באזור עדיפות א'. רוכש דירה ראשונה באזור עדיפות ב' יזכה להחזר משכנתא חודשי בסך 475 שקלים. לפני שבוע וחצי, החליטה ש"ס לדחות את הדיון בנושא בשלושה שבועות כדי לאפשר הידברות.

בתוך כך, בקול ישראל דווח כי המחלוקת עם סיעת יהדות התורה לא נפתרה וכי אנשיה מאיימים לתמוך בחלק מההסתייגויות לתקציב. . "אני לא מתכוון להיות ילד טוב", אמר יושב ראש ועדת הכספים, משה גפני. עם זאת, הוא הדגיש כי סיעתו טרם קיבלה החלטה סופית באשר להתנהלותה בהצבעות על סעיפי התקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully