וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסל פלסטיני שניסה להניח מטען בדרום הרצועה

יהושע בריינר וניר יהב

28.12.2010 / 19:41

פעיל בזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות נהרג בתקיפת צה"ל ברצועה. מצה"ל נמסר כי הכוח תקף שני חמושים שהיו בדרכם להנחת מטען סמוך לגדר המערכת. ככל הנראה, החמוש השני נמלט לעזה

כוח צה"ל תקף הערב (שלישי) שני חמושים פלסטינים, כאשר אלה נעו לקראת הנחת מטען סמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה. לאחר שהשניים זוהו על ידי תצפית של צה"ל מדרום למחסום כיסופים, פתחו כוחות קרקעיים של חטיבת צנחנים וכן כלי טיס של חיל האוויר באש לעברם. מקורות פלסטינים דיווחו, כי אחד מהחשודים נהרג מהאש ואילו השני נמלט לשטח הרצועה.

המקורות דיווחו עוד, כי ההרוג הוא חסן אבו רוכ, 22, פעיל בזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית. עוד דווח, כי חמישה פלסטינים נוספים נפצעו כתוצאה מירי טנקים של צה"ל באזור חזאעה ממזרח לעיר חאן יונס שבדרום רצועת עזה. אחד הפצועים נפגע באורח קשה. עדי ראייה פלסטינים דיווחו כי הטנקים הישראלים שיגרו מספר פגזים לעבר הבתים באזור.

לפני יומיים, שני חמושים מהזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פלוגות אל-קודס, נהרגו בתקיפה של צה"ל בדרום הרצועה. לטענת אנשי הזרוע, אנשיה הצליחו לשגר שישה פגזי אר.פי.ג'י לעבר כוחות צה"ל. על פי הדיווחים בעזה, ההרוגים הם עיסא אבו רוכ ומחמוד א-נג'אר. מצה"ל נמסר כי הוא "רואה בחמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה ולשימור השקט בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully