וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע שהיכה למוות יצאנית: "היא החליקה"

רמי שני

28.12.2010 / 16:58

תושב אשקלון הורשע ברצח יצאנית בעיר לפני כשנתיים. על פי כתב האישום, הוא היכה אותה למוות באמצעות מערוך, ואז צלצל לחבריו שיעזרו לו להחביא את הגופה. לטענתו, היה מדובר בתאונה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (שלישי) את הרצל מסיכה, תושב אשקלון, ברציחתה של ליזה סמו, אף היא תושבת העיר. בעדותו, טען מסיכה, כי האישה החליקה לאחר שיצאה מהמקלחת, ונפגעה בראשה ממיטת הברזל בחדר.

המקרה אירע בחודש מרס 2008. סמו, שעבדה כיצאנית, הגיעה לביתו של מסיכה. על פי כתב האישום, בשלב מסוים במהלך ביקורה, החל מסיכה להכות אותה. שכנים ובני משפחתו של מסיכה ששמעו את הצעקות ניסו להיכנס לחדר, אך ללא הצלחה.

מכתב האישום עולה עוד, כי מסיכה המשיך להכות את סמו במשך שעות ארוכות בעוד שהיא מנסה להימלט מהדירה. לבסוף, כתוצאה מהמכות שבוצעו בין היתר גם על ידי מערוך, איבדה סמו את הכרתה. בשלב זה, הלך מסיכה לחדר השנה וצפה במשך מספר שעות בתכניות טלוויזיה. לאחר מכן, צלצל לחברו על מנת שזה יסייע לו בהחבאת הגופה.

לדברי דיירי הבניין, בהם בני משפחתו של מסיכה, הם ניסו להזעיק את המשטרה, אך השוטרים לא הגיעו למקום. אחיו של מסיכה טען כי הוא פחד לצלצל למשטרה מחשש שאחיו ינקום בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully