וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ כ"ץ: "כדור בראש לבדואים מבריחי מסתננים"

28.12.2010 / 16:25

חבר הכנסת מהאיחוד הלאומי קרא לפעול נגד הבדואים המובילים מסתננים מאפריקה לישראל. "צריך לעצור את כל הבדואים הנמצאים במרחק 50 קילומטר מהגדר", אמר

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל)

יו"ר ועדת הכנסת לבחינת בעיית העובדים השרים, ח"כ יעקב כ"ץ (האיחוד הלאומי) התייחס היום (שלישי) לדרכים בהן יש לנקוט בכדי לעצור את ההסתננות של אזרחים מאפריקה לישראל וקרא לפעול נגד הבדואים שלדבריו מסייעים לפליטים להבריח את הגבול לישראל.

לדברי כ"ץ, "צריך למנות שר ביטחון שיגייס שתיים-שלוש אוגדות, בלי בג"ץ ובלי בד"ץ, כדי להפסיק את התופעה הזאת ביום אחד בלי להרוג אף מסתנן. אם תמנו אותי לשר ביטחון לא ייהרג אף מסתנן". כ"ץ הוסיף כי "צריך לעצור את כל הבדואים הנמצאים במרחק 50 קילומטר מהגדר בצד שלנו להחרים את נכסיהם, להכניסם למכלאה ולהוריד כדור בראש לבדואים שמובילים את השיירות".

כ"ץ טען עוד כי "אם יכניסו למכלאה את הבדואים הללו - ההברחות ייפסקו. אני מאשים את ראש הממשלה שעד לרגע זה לא נתן הוראה לשר הביטחון לעצור את הטרור הדמוגרפי הזה. תושביה היהודים של תל אביב הופכים להיות פליטים, אנחנו ביהודה ושומרון עוד לא נערכנו לקלוט את כל הפליטים שיגיעו מתל אביב".

הוא קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו לנקוט בפתרונות אקטיביים, לדבריו, לפתרון הבעיה. "הפתרונות עד עכשיו הם גלותיים, טבענו בעבר את המושג טרור דמוגרפי. אילו נתניהו היה מבין את הקטסטרופה הוא היה מכריז משטר חירום שבג"ץ לא יוכל להפריע וממנה שר ביטחון שמסוגל לפתור את הבעיה, ולא שר ביטחון שכולנו יודעים מה מצבו היום".

כ"ץ אמר את הדברים בכינוס השדולה למען נפגעי תופעת המסתננים הבלתי חוקיים בכנסת, בראשות חברי הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) ויוליה שמאלוב-ברקוביץ' (ישראל ביתנו). בישיבה השתתפו גם הח"כים מרינה סולודקין (קדימה), ניסים זאב (ש"ס) ואורי אריאל, חבר לסיעה של כ"ץ.

ח"כ בן ארי אמר בכינוס כי הנפגעים העיקריים של תופעת ההסתננות הם תושבי שכונות דרום תל אביב שחייהם, לדבריו, הפכו לגיהינום. "מדברים על זכויות המסתננים ומוחקים את זכויות תושבי הארץ הזאת", הוסיף. ח"כ שמאלוב-ברקוביץ' אמרה כי "יש לנו נטייה להיות יותר קדושים מהאפיפיור ואנחנו קצת שוכחים כי אנחנו מדינה מאוד קטנה, האחת והיחידה שיש ליהודים . גם אם זה נראה לא הומני, הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן. אני מציעה לאלו שבעד המסתננים לומר - אנו בעד המסתננים הקצנו להם בחצר חדר לגור אצלנו או חדר בתוך הבית שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • יעקב כ"ץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully