וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האסון באה אלה: אלמנת הכבאי ילדה בת

אריאל נוי

28.12.2010 / 14:02

בביה"ח העמק בעפולה נולדה במהלך הלילה בתם של חופית והכבאי דני חייט, שנספה בשריפה בכרמל. "במהלך הלידה הרגשתי שדני נמצא לידי וקראנו לתינוקת אלה כדי שאלוהים יהיה איתה תמיד"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם והבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמחה מהולה בעצב: חופית חייט, רעייתו של הכבאי דני חייט שנספה באסון הכרמל, ילדה הלילה (שלישי) בבית החולים העמק בעפולה את בתה אלה. חופית הציגה בגאווה את בתם ואמרה כי "קראנו לה אלה כדי שאלוהים יהיה איתה תמיד וישמור עליה. זה השם שבחרתי עם דני אני בטוחה שהוא גאה בה מאוד".

חופית הוסיפה כי "במהלך הלידה הרגשתי שדני נמצא לידי וקראנו לתינוקת אלה כדי שאלוהים יהיה איתה תמיד וישמור עליה. דני ישמור עליה, ואני מקווה שנראה ממנה רק נחת. היא הבת שלי ושל דני ואני בטוחה שהוא גאה בה מאוד".

הלידה עצמה עברה ללא בעיות מיוחדות. חופית ציינה כי "דני תמיד לצדי לא הרגשתי בחסרונו בלידה. הרגשתי שהוא איתי שם כל הזמן. הוא זה חיזק אותי שתהיה לי לידה קלה. אני שמחה על הדבר המדהים הזה. אלה תוכל למלא את החוסר, את החור שהיה לי בלב. דני ואני החלטנו ביחד לקרוא לה בשם שעכשיו מקבל משמעות חזקה אף יותר".

מפקד שירות הכיבוי עפולה-יזרעאל, טפסר עמוס סבג, שהגיע לבית החולים לביקור סיפר לוואלה! חדשות "אנחנו שמחים שנולדה לה בת חמודה מאוד. המשפחה מאושרת קצת אחרי מה שהיא עברה ומה שאנחנו עברנו במשפחת הכבאים. במשפחת הכבאים ממשיכים לחזק את חופית ואת משפחתה ולתמוך בה בכל מה שנדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully