וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעגל החיים: אלמנתו של הכבאי דני חייט ילדה בת

אריאל נוי

28.12.2010 / 2:21

עשרה ימים אחרי שהתאלמנה מבעלה, שמת מפצעיו בעקבות השריפה בכרמל, ילדה חופית חייט בת במשקל 3.6 קילוגרם. לפני מות בעלה אמרה חופית כי היא "מקווה שיזכה לראות את בתו"

חופית חייט, אלמנתו של הכבאי שנספה באסון הכרמל דני חייט, ילדה הלילה (שלישי) בבית החולים "העמק" בעפולה בת. מצבן של האם ובתה, השוקלת 3.6 קילוגרם, טוב. את אביה, שלחם בלהבות בכרמל וקיפח את חייו, היא לא תזכה להכיר.

לפני עשרה ימים מת מפצעיו בבית החולים רמב"ם בחיפה הכבאי דני חייט, שנפצע באורח אנוש בשריפה שאירעה שבועיים לפני כן בכרמל. חייט נפצע במאמצי הכיבוי של אוטובוס הסוהרים שעלה בלהבות במהלך השריפה. הוא הגיע למקום יחד עם הכבאי אורי סמנדייב שנספה אף הוא באסון. מחקירת המשטרה עולה, כי חייט יכול היה לברוח מהמקום, אך בחר להישאר על מנת לנסות ולהציל את הסוהרים.

חייט השאיר אחריו את אשתו חופית, ושני ילדים, להם הצטרפה הלילה אחות קטנה. יום לפני מותו של בעלה אמר חופית לוואלה! חדשות כי "היום זה התאריך שבו אני צריכה ללדת. אני מרגישה בסדר ומקווה שדני כבר יראה את הילדה שלנו. יש לנו שני בנים וחיכינו לבת המון זמן. אנחנו מאד אופטימיים ומתפללים סמוך לחדרו. לא יצאנו מבית החולים כבר שבועיים מאז שהוא פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully