וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר ראש הממשלה ניר חפץ התפטר מתפקידו

פנחס וולף

28.12.2010 / 0:02

ראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה, ניר חפץ, הגיש את התפטרותו מהתפקיד. חפץ צפוי להתמנות ליו"ר דירקטוריון במגזר הפרטי

ראש מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה, ניר חפץ, הגיש אמש (שני) את התפטרותו מתפקידו. חפץ הבהיר כי יעבור כעת לסקטור הפרטי, וישמש כיו"ר דירקטוריון חברת כספי קווי נוסעים. בהודעה שפרסם חפץ מסר כי "לאחרונה ביקשתי מראש הממשלה בנימין נתניהו לסיים את תפקידי ולעבור לסקטור הפרטי. אני מודה לראש הממשלה על הזכות שניתנה לי לשרת את המדינה תחת הנהגתו ועל התקופה המאתגרת והאמון שנתן בי".

"הייתי לצידו של ראש הממשלה כשהוציא את המשק מהמיתון העולמי, כששמר בנחישות על כושר ההרתעה של ישראל וכשהוביל החלטות מכריעות בביטחון, בכלכלה, בתשתיות, בחינוך, ובחתירה לשלום יציב ובטוח", הוסיף חפץ. "אני מודה גם לשרי הממשלה ולצוות בלשכת ראש הממשלה על שיתוף הפעולה הפורה".

חפץ התמנה לתפקיד ביוני 2009. בשלוש השנים שקדמו למינוי שימש כעורך מוסף 7 ימים. חפץ עבד כ-20 שנה בקבוצת ידיעות, מתוכן כיהן 7 שנים כעורך ראשי ברשת המקומונים ידיעות תקשורת ו-5 שנים כעורך אחראי של מוסף הספורט ב"ידיעות אחרונות". טרם מינוי חפץ, חיפשו במשרד ראש הממשלה במשך תקופה ארוכה אחר אדם שיעמוד בראש מערך ההסברה והתפקיד הוצע אז גם לדובר צה"ל אבי בניהו.

בעקבות הודעתו, אמר מ"מ יו"ר סיעת קדימה, ח"כ יוחנן פלסנר: "העכברים בורחים מהספינה הטובעת. מדובר בסממן נוסף להתפוררות, ליחסים העכורים ולחוסר התפקוד של הלשכה החשובה והכושלת ביותר במדינה. כעת ברור שזה עניין של זמן עד שנתבשר על בריחה נוספת מסביבתו המדלדלת של נתניהו".

עדכון ראשון: 22:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully