וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן על דברי רה"מ: "לא נקבל הסדר ביניים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.12.2010 / 0:23

דוברו של יו"ר הרשות הגיב לדבריו של בנימין נתניהו אודות האפשרות להגיע להסדר ביניים בין הצדדים והבהיר: "פתרון כזה לא יהיה מקובל עלינו. ירושלים היא קו אדום"

נביל אבו רודיינה, דוברו של יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן, הגיב אמש (שני) לדבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בראיון לערוץ 10, לפיהם ייתכן שישראל והפלסטינים יגבשו הסדר ביניים. אבו רודיינה אמר כי כל פתרון ביניים "לא יהיה מקובל על הפלסטינים משום שהוא לא יביא לפתרון סוגיית ירושלים והפליטים".

לדבריו, "הדיבורים מחדש על מדינה פלסטינית בגבולות זמניים אינם מקובלים בשום אופן. זה לא יביא לשלום אמיתי. הגיע הזמן לקבל החלטות בסוגיות הסדר הקבע ולהביא להקמת מדינה פלסטינית בגבולות 67'. ירושלים היא קו אדום שאסור לחצות אותו. זוהי בירתה של המדינה הפלסטינית העתידה לקום".

בראיון שהעניק אמש לערוץ 10 התייחס נתניהו למשא ומתן עם הפלסטינים ואמר כי "בהחלט יכול להיות מצב שבו אם ניכנס לדיון עם הפלסטינים ונגיע לקיר בנושא ירושלים והפליטים, התוצאה תהיה הסכם ביניים איתם. זו יכולה להיות תוצאה של המהלך המדיני".

עם זאת, חזר נתניהו על משנתו בנוגע להסכם קבע והבהיר כי הוא קבע "מדיניות מאוד ברורה. עשיתי את זה בנאום בר אילן ואמרתי כך - אם הפלסטינים יכירו במדינה יהודית, ובעצם יזנחו את רעיון זכות השיבה של הפליטים הפלסטינים, ויכירו במדינה פלסטינית מפורזת שמכירה במדינה היהודית, אני מודיע לך כאן ועכשיו, אני אלך עם זה עד הסוף, שום שיקול קואליציוני לא יעצור אותי, לא בהשגת ההסכם, ולא בהצגתו בפני העם. אין לי שום ספק שרוב העם יתמוך בי".

עדכון ראשון: 22:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully