וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה: "אני לא 'ברוגז' עם אריה דרעי"

מוטי לוי

27.12.2010 / 19:47

מנהיגה הרוחני של ש"ס מכחיש שמועות על סכסוך בינו לבין אריה דרעי: "כשהוא בא לפה למנחה, אני נותן לו עליות". בנוסף הכחיש כי בנו, הרב דוד יוסף, מופלה לרעה בביתו בשל קרבתו לדרעי

"אומרים שאני ברוגז עם אריה. מה פתאום? כשהוא בא לפה למנחה, אני נותן לו עליות. למה סתם אומרים?", כך אמר מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, לכתבת אתר החדשות החרדי "בחדרי חרדים", שרי רוט, שפירסמה הערב (שני) שיחה שניהלה עם הרב.

כמו כן, התייחס הרב לפרשת חסימת בנו, הרב דוד יוסף, בפתח חדרו על ידי אחד מעוזריו, שפורסמה בסוף השבוע שעבר בוואלה! חדשות. כזכור, טענו אז מקורבי הבן כי הוא מופלה לרעה בתוך בית אביו, בגלל קשרי החברות שלו עם אריה דרעי והחשש ההולך וגובר בקרב חלקים בש"ס שישוב ויתפוס את הנהגת המפלגה.

"אומרים שלא הכניסו לכאן את בני דוד. זה לא נכון! הוא נכנס לכאן מתי שהוא רוצה" אמר הרב עובדיה."פשוט הייתי באמצע להניח את תפילין, אז היה צריך לחכות. אבל מה פתאום להגיד שלא מכניסים אותו? אני מכניס אותו לפה כל יום, הוא מביא לי אנשים שאברך אותם, אנשים שתומכים בכולל 'יחווה דעה', ואני עושה את זה בשבילו בשמחה. איך אומרים שהוא לא נכנס לפה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully