וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף ישראלית לא נאנסה על ידי פליט אפריקאי"

27.12.2010 / 18:18

ראש מועצת עיריית תל אביב, יעל דיין, התייחסה לנתונים אודות פשיעת הזרים בדיון במכללה האקדמית תל אביב-יפו, והבהירה: "הם לא באו לכאן כעבריינים"

"אף ישראלית לא נאנסה על ידי אפריקאי", כך אמרה ראש מועצת עיריית תל אביב, יעל דיין, בדיון סוער שהתקיים היום (שני) בפורום האקטואליה במכללה האקדמית תל אביב-יפו. דיין השתתפה בדיון שהתקיים תחת הכותרת " הגירה אפריקאית – מבקשי מקלט או מבקשי עבודה", והתייחסה לנתונים אודות מעורבות הזרים בפשע.

"מתוך 18 מקרי אונס בשנה האחרונה בעיר, שמונה מהם נעשו על ידי אפריקאים, אבל כולם היו מקרים של אונס בתוך הקהילה הפנימית", אמרה דיין. "זה נכון שהישראלית מפחדות, אבל זה גם נכון מאוד שאף אחת מהן לא נאנסה על ידי אפריקאי. עיקר הפשע מול ישראלים של מהגרים הוא פשע של עבירות קלות כמו גניבה. הם לא באו לכאן כעבריינים".

דיין התייחסה לכמות הזרים הנמצאים בתל אביב ואמרה כי "בריכוז שלהם בתל אביב יש גם דברים חיוביים. זה גורם לכך שיש להם מנהיגות קהילתית ורוחנית שנותנת לנו אפשרות להידבר איתם ומספקת להם סוג של הגנה עצמית. הבעיה בתל אביב היא שלא נותנים להם לעבוד. המקור לכל העניין של פגיעה בקרב האפריקאים היא שמצד אחד משכירים להם דירות, ומצד שני לא מאפשרים להם לעבוד".

ראש חטיבת מנהיגות יהודית בליכוד, משה פייגלין, שהשתתף אף הוא בדיון, אמר כי "הדיון פה הוא לא על מקרי הרצח. זו לא שאלת גזענות. מדובר פה על שאלת הזהות היהודית שלנו. כל מי שמבקש לקלוט ולהכיל אותם בחברה שלנו הם אותם אנשים שתמכו בפינוי מגוש קטיף. מדינת ישראל עשתה לפני שש שנים טיהור אתני גזעני מרצועת עזה. המדינה הגדירה את רצועת עזה כנקייה מיהודים. אותם חברי כנסת שתומכים בהשארת העובדים הם אותם אנשים שלא מרשים ליהודים לגור במזרח ירושלים. מדינה מתוקנת יודעת לטפל בזקנים, לעבוד בחקלאות ובבניין, גם בלי עזרתם של מהגרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully