וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סוריה אסד נפגש עם הרוצח סמיר קונטאר

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

27.12.2010 / 18:12

הנשיא הסורי נפגש עם רוצח משפחת הרן, ששוחרר לפני שנתיים במסגרת עסקה עם חיזבאללה. קונטאר העניק לאסד עותק מספרו, שמספר על "30 שנות עינויים בכלא הכובש הישראלי"

נשיא סוריה בשאר אסד נועד היום (שני) בדמשק עם סמיר קונטאר, רוצח משפחת הרן ששוחרר לפני כשנתיים בעסקת החליפין עם חיזבאללה. על פי דיווח בסוכנות הידיעות הסורית הרשמית, קונטאר ואסד "דנו בהתפתחויות האחרונות בלבנון ובתפקידו של חיזבאללה בהגנה על מפני הסכנות המאיימות על ביטחונה ויציבותה". עוד דווח כי השניים הסכימו על כך שהתנגדות היא הדרך להשבת הגולן לסוריה. "אסד וקונטאר הדגישו את חשיבות ההתנגדות כבסיס להשבת הזכויות הערביות".

קונטאר העניק לאסד העתק מספרו "הסיפור שלי", אותו כתב במהלך 30 שנות המאסר שריצה בכלא הישראלי. על פי הדיווח, הספר מפרט כיצד "ההתנגדות והניצחונות שהשיג חיזבאללה נגד ישראל סייעו לעמידתו האיתנה בזמן שעונה על ידי הכובש הישראלי".

בשיחה עם סוכנות הידיעות הסורית אמר קונטאר כי הוא מאושר להיפגש עם אסד. "מצאתי אצל הנשיא רצון לשמור על ריבונותה ויציבותה של לבנון, וכן כוונה להגן על לבנון ולשמור על ה'התנגדות' שלה", אמר. לדבריו, הספר שהעביר לאסד מבטא את גאוותו על עמדתה של סוריה בהגנה על הסוגיות הערביות וכן את הערכתו "האדירה" למנהיג הסורי ולעם הסורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully