וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר שעבד כ"דו?לה" אנס נשים הרות

איילה חננאל

27.12.2010 / 7:07

תושב רחובות נעצר בחשד שאנס וביצע מעשים מגונים בעשרות נשים הרות בהן טיפל במסגרת עיסוקו כתומך לידה. עד כה הוגשו נגדו 12 תלונות. הוא יובא בהמשך היום להארכת מעצרו

תושב רחובות בן 43 נעצר אתמול בחשד שאנס וביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בנשים הרות,. האיש, שהציג את עצמו כ"דו?לה" – תומך להריון ולידה – חשוד שביצע את המעשים בנשים באזור המרכז, בזמן שטיפל בהן בביתו שברחובות. הוא יובא בהמשך היום (שני) להארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

לפי החשד, הוא ביצע את המעשים בעשרות נשים. המקרים נחשפו בשל עדויותיהן של הנשים שנפגעו שהופיעו בפורום "היריון ולידה" באתר "תפוז". על פי החשד, האיש נהג גם כן להעלות הודעות בפורום, בהן הציג עצמו כדולה ומטפל הוליסטי המתמחה בין היתר ברפלקסולוגיה וארומתרפיה. בתום חמישה ימי חקירה סמויה האיש נעצר.

החשוד, עורך דין במקצועו, שימש בשנים האחרונות תומך לידה, "דולה", וביצע על פי החשד מעשי מין חמורים בנשים שהגיעו אליו לטיפול. עד כה הוגשו 12 תלונות במשטרה על ידי נשים שטוענות כי הוטרדו על ידו. בגלי צה"ל דווח, כי בידי המשטרה ישנן 34 עדויות נוספות מנשים שהטריד. עוד דווח, כי כאשר הבין האיש שחוקרי המשטרה נמצאים בעקבותיו, הוא החל לצלצל למטופלות שלו וביקש מהן להגן עליו.

בפני נשים שהתלוננו בפניו על מעשיו, החשוד נהג לטעון שהכל מבוצע במסגרת הטיפול המקצועי שדולה מעניק. חלק מהנשים שהגישו תלונה עשו זאת רק כאשר פנתה אליהם המשטרה. ראש מפלג החקירות בימ"ר מרכז, רב פקד תומר כהן, ציין כי "אנחנו חושדים שישנן נשים נוספות שנפלו קורבן למעשיו של החשוד". במשטרה מבקשים מנשים נוספות שביקרו אצל החשוד להגיש תלונות גם כן. על פי החשד, עשרות נשים נפלו קורבן למעשיו.

ארגון "המניפה", המאגד את מקצועות הליווי וההדרכה מסביב ללידה ובמעגלי החיים, הגיב למעצרו של הדולה מרחובות בחשד שאנס וביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בנשים הרות. לדברי היועצת המשפטית של הארגון, עורכת הדין גליה שמילוביץ', "צריך לזכור שמשרד הבריאות אינו מכיר את מקצוע הדולה כמטפל, דבר שגורם לבעיות ביורוקרטיות בכל הקשור לקביעת קריטריונים אליהם אנו מנסים להגיע יחד עם בתי החולים בישראל. השוק פרוץ לחלוטין וכל אחד יכול להכריז על עצמו כדולה. אין כל קריטריונים להסמכה ואין כל חקיקה בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully