וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין פרנסואה אבוטבול שוחרר מהכלא

איילה חננאל

26.12.2010 / 10:16

איש משפחת הפשע שוחרר לאחר שסיים לרצות 22 חודשי מאסר בגין תקיפת אשתו. עם שחרורו, הוזהר כי קיים חשש שגורמים בעולם התחתון ינסו לחסלו. בנוסף, קיים חשש שינסה לנקום שריפת מסעדותיו

איש העולם התחתון פרנסואה אבוטבול שוחרר הבוקר (ראשון) מכלא איילון בתום ריצוי 22 חודשי מאסר לאחר שהורשע בתקיפת אשתו. הוא שוחרר בשעת בוקר מוקדמת מאוד, בשל חשש מפגיעה בו על ידי גורמים עבריינים. אבוטבול הוזהר לאחרונה על ידי המשטרה כי יש חשש לחייו וגורמים עברייניים אף התריעו בפניו שכדאי שיעזוב את הארץ תוך חודש ימים מיום שחרורו.

בספטמבר אירע ניסיון התנקשות בחבר אחר במשפחה - צ'רלי אבוטבול. יריות נפתחו לעבר רכבו של אבוטבול סמוך למלון כרמל בנתניה, אולם איש לא נפגע באירוע, ולא נגרם נזק. איש העסקים אייל סופר נעצר בחשד כי הוא עמד מאחורי ניסיון ההתנקשות, והוא שוהה כעת במעצר.

פרנסואה אבוטבול ריצה 22 חודשי מאסר לאחר שמכתב האישום נגדו עלה כי "במהלך תקופת ההיכרות של בני הזוג, לרבות לאחר נישואיהם, תקף אבוטבול את אשתו, היכה אותה, משך בשערותיה, גרם לה לכאבים בקרקפת ובעט בה ברגליה ובברכיה, באופן שהותיר סימנים כחולים על גופה". בנוסף, נטען כי הוא ירק על אשתו. בית המשפט גזר על אבוטבול גם שישה חודשי מאסר על תנאי לאחר שהגיע להסדר טיעון במסגרתו הורשע באיומים, בשני סעיפים של תקיפת אשתו בנסיבות מחמירות ובגרימת נזק לרכוש.

בחודש יולי השנה נעצר אבוטבול, בזמן שהוא שוהה במאסר, בחשד שעמד מאחורי הצתת רשת מסעדות "בת האיכר" שבבעלותו בנתניה. לפי החשד, אבוטבול הזמין את ההצתה במטרה להונות את חברות הביטוח ולקבל מהן פיצוי כספי שלא כדין. בעקבות השריפות נגרם לאבוטבול נזק כלכלי כבד, וקיים חשש כי אם הוא אינו עומד מאחורי הצתתן, הוא יחפש כעת נקמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully