וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי שני היום: טיל קסאם נורה לאזור אשקלון

רמי שני

24.12.2010 / 17:32

למרות דברי בכיר חמאס על האינטרס של ארגונו לשמור על הרגיעה בגבול הרצועה, טיל קסאם נורה הערב לעבר שטח ישראל. תושבים בשכונות הדרומיות של אשקלון נכנסו למרחבים מוגנים

רקטת קסאם שוגרה לפני זמן קצר (שישי) לעבר ישראל, ככל הידוע היא התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. עד כה לא דווח על נפגעים או על נזק וכוחות הביטחון פתחו בסריקות בכדי לאתר את מקום ההתפוצצות. התראת צבע אדום הופעלה בישובים הסמוכים ובשכונות הדרומיות של העיר אשקלון. עקב ההתראה, מיהרו תושבים רבים באשקלון להיכנס למרחבים מוגנים, "ראינו מה שקרה בישוב בחוף אשקלון בו התפוצצה השבוע רקטה וחששנו שכך יקרה גם כאן", סיפר אחד התושבים.

מדובר בתקרית הירי השנייה היום לעבר שטח ישראל לאחר שבשעות הבוקר ירו פלסטינים פצצת מרגמה שנפלה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מנגד, גורמים פלסטינים דיווחו כי חקלאי פלסטיני נפצע הבוקר מאש צה"ל בצפון הרצועה. הירי היום התבצע שלושה ימים לאחר שנורתה רקטת קסאם לעבר קיבוץ בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון. כתוצאה מירי הרקטה נפצעה נערה בת 14 באורח קל מפגיעת רסיסים ועוד ארבעה בני אדם לקו בחרדה.

חרף ההסלמה הנוכחית, בכיר חמאס ברצועת עזה, ד"ר מחמוד א-זהאר, אמר היום כי ארגונו "מחויב לרגיעה עם ישראל, כל עוד ישראל מחויבת לה". בנאום שנשא במהלך תהלוכת הזדהות עם אסירי חמאס בבתי הכלא של הרשות הפלסטינית בגדה אמר עוד כי הרגיעה "איננה הוכחה לחולשה אלא להפך: הוכחה לכוח וגאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully