וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בי-ם: למעצר בית "חרף המעשים החמורים"

איילה חננאל

24.12.2010 / 16:03

ביהמ"ש שיחרר למעצר בית שניים מהחשודים בהתעללות הקשה בתלמיד תיכון בי-ם. לדברי המשטרה, השופט החליט לשחרר הנערים למרות שהיה מודע לחומרת המעשים בהם הם חשודים

השופט יחזקאל ברקלי מבית משפט השלום בירושלים הורה בצהרים (שישי) לשחרר למעצר בית את שני הנערים החשודים בהתעללות בבית הספר התיכון בעיר, למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרם. חוקרי המשטרה שהציגו בדיון הצהרת תובע נגד השניים ביקשו לעכב את ביצוע ההחלטה אך השופט סרב ושלח את החשודים למעצר בית עד ל-2 בינואר, "למרות המעשים החמורים", לדבריו. השניים יהיו תחת השגחת הוריהם. אתמול נשלח הנער השלישי שנעצר בחשד למעורבות בפרשה למעצר בית ל-11 ימים, ונאסר עליו להתקרב לקורבן התקיפה.

החשודים, שלושה נערים כבני 15 מתיכון יוקרתי בירושלים, נעצרו לאחר שנער התלונן במשטרה כי הם התעללו בו במשך השנתיים האחרונות. הנערים חשודים שביצעו בנער התעללות מינית ופיזית קשה. בין היתר, קיים חשד כי הם נהגו לקשור את הקורבן לכיסא למשך שעות, להכות אותו והכריחו אותו לאכול צואה. "מדובר בהתעללות שכל מטרתה הנה לגרום לנער אחר סבל וכאב ללא כל מניע מלבד רוע", אמרו גורמים במשטרה.

מחקירת מרחב מוריה במשטרה, מסכת ההתעללות כללה השפלות בתחום בית הספר במהלך שעות הלימודים, ולאחר מכן במקומות נוספים. כמו כן, הנערים חשודים כי סחטו מהקורבן סכומי כסף שונים. במשטרה מעריכים כי הנער נמנע מלספר על ההתעללות להוריו או למורים בבית הספר, וכי סביבתו הקרובה כלל לא היתה מודעת לנעשה. מדריך נוער ששמע על המעשים מחבריו של הקורבן, לאחר שהנער עזב את בית הספר, שיכנע את הנער לפנות למשטרה ולהתלונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully