וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה בצפון: 3 תיירות נהרגו ושתיים נפצעו קשה

אריאל נוי ורמי שני

24.12.2010 / 17:03

רכב ובו חמש תיירות בשנות ה-40 לחייהן שביקרו בארץ לרגל חג המולד סטו מנתיבן והתנגשו בעמוד חשמל מבטון בצד הכביש בכביש 90 מצפון לבית שאן. שתיים נהרגו במקום ותיירת שלישית מתה מפצעיה

תאונת דרכים קשה בצפון: עלה לשלוש מניין ההרוגות מהתאונה שאירעה בצהרים (שישי) בצפון לאחר שאחת מחמש הנפגעות מתה מפצעיה בבית החולים. מחקירה ראשונית עולה כי הרכב בו נסעו סטה מנתיבו והתנגש בעמוד בצד כביש 90 סמוך למושב בית יוסף, מצפונית לבית שאן.

שתי נשים נוספות שנסעו ברכב נפצעו, האחת באורח קשה והשנייה באורח בינוני עד קשה. צוות מד"א גלבוע הוזנק לטפל בנפגעים ולמקום הוזנקו גם מסוקים שסייעו בפעולות החילוץ. המשטרה פתחה בחקירה.

זכי הלר, הדובר המבצעי של מד"א, מסר כי מרכב נסעו חמש תיירות מאיטליה, בשנות ה-40 לחייהן, שהגיעו לארץ לביקור צליינות לרגל חג המולד. "פרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה וקבעו את מותן של שתי נשים, וממשיכים לטפל בשתי פצועות במצב קשה עם פגיעה רב-מערכתית במסוק כשאחת מהן מחוסרת הכרה ומונשמת והשנייה בהכרה מעורפלת, גם היא עם פגיעה רב-מערכתית. מצבה של הפצועה השלישית מוגדר כבינוני עד קשה והיא מפונה לבית החולים פוריה".

בתוך כך, הולך רגל בן 86 נהרג הערב לאחר שמכונית פגעה בו בעת שחצה את הכביש בנתיבות. הוא פונה בתחילה במצב קשה כשהוא סובל מפגיעת ראש ומונשם לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. בתאונה נוספת בכביש 6 באזור קריית גת, נפגע רוכב אופנוע באורח בינוני לאחר שהתהפך מרכבו. הוא הועבר לבית החולים "קפלן" ברחובות כשהוא פצוע באורח בינוני.

עדכון ראשון - 14:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully