וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל השביתה: הפדופיל אורן קורידו שוחרר למעצר בית

קובי מנדל

24.12.2010 / 11:52

ועדת החריגים של הפרקליטים לא אישרה את המשך הטיפול בתיק, והמשטרה נאלצה לבקש לשחרר את הפדופיל אורן קורידו, שנעצר בעקבות תחקיר של הערוץ הראשון, למעצר בית בתנאים מגבילים

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

בית משפט השלום בחיפה שחרר בצהריים (שישי) את הפדופיל אורן קורידו ל-35 ימי מעצר בית מלא, עם איסור גישה לאינטרנט ולמחשב וכן איסור ליצור קשר עם מי מהקטינים איתם בא במגע במהלך גלישתו באינטרנט למען קרובי משפחתו. שחרורו של קורידו למעצר בית התאפשר לאחר שוועדת החריגים אשר דנה בהמשך עבודת הפרקליטים במקרים חריגים בעקבות השביתה, לא אישרה להמשיך ולטפל בתיק.

מארגון פרקליטי המדינה נמסר כי "העבירה שבה נחשד קורידו - החזקת חומרי תועבה, אינה עומדת בקריטריונים של ועדת החריגים להגשת כתבי אישום. מעבר לכך כל התהיות והשאלות העומדות סביב הפרשה הזאת צריכות להיות מופנות לאחד ושמו אילן לוין (הממונה על השכר באוצר. ק.ב)".

בהארכת מעצרו לפני כשבוע, אמרה פרקליטתו של קורידו, סיגל דבורי מהסנגוריה הציבורית, כי "המעצר הגיע בעקבות הפרסום בערוץ הראשון. במשטרה ביקשו להאריך את מעצרו בעשרה ימים, ואורן טען כי ארבעה ימים הם די זמן כדי לבצע את כל הבדיקות, כולל תכני המחשב. מרשי טוען שלא יצר קשר עם הנערים. אין בכוונתו להגיש ערר על הארכת המעצר, אבל אנחנו סבורים שארבעה ימים הם מספיק זמן בשביל לבצע את כל הבדיקות ולגלות שאין ממש באישומים שעלו מהתחקיר".

קורידו נעצר בעקבות חשיפה לפני כשבוע וחצי בערוץ הראשון על פיה הוא יוצר קשר עם קצינים באמצעות הפייסבוק. בעקבות התחקיר, הורה מפקד המרחב, תנ"צ רוני עטיה, לחקור את הפרשה. בתחקיר נחשף קורידו כשהוא מנסה לשדל תחקירן של הערוץ לקיים עימו יחסי מין לאחר שפנה אליו באמצעות הפייסבוק. קורידו פתח חשבון בפייסבוק תחת השם "אאאא אורן", וצבר עד כה כ-60 חברים, אשר יותר מ-50 מהם בני נוער בגילאים 8-16.

תחקירן הערוץ פתח דף פייסבוק והתחזה לנער בן 15, שהתכתב עם קורידו. בהתכתבויות, שידל קורידו את "הנער" להיפגש במטרה לקיים עמו יחסי מין וזאת תוך שימוש בשפה מינית בוטה וגסה. התחקירן "בן ה–15" קבע פגישה עם קורידו במרכז זיו בחיפה. קורידו, שגילה כי המפגש מצולם, תקף פיזית את צלם הערוץ הראשון.

עדכון ראשון: 11:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully