וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת אסון הכרמל לשרה נתניהו: איפה בעלך?

אריאל נוי

23.12.2010 / 18:37

רעיית רה"מ ערכה ביקור ניחומים אצל מספר משפחות שיקיריהן נספו בשריפה בכרמל. אלמנתו של תנ"צ ליאור בוקר תהתה מדוע רה"מ נמנע מהגעה לביקור ניחומים וקיבלה תשובה שמדובר בביקור פרטי

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: דורון שטיין)

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, קיימה היום (חמישי) מספר ביקורי ניחומים בבתיהם של משפחות שיקיריהן שנספו באסון השריפה בכרמל לפני כשלושה שבועות.

נתניהו הגיעה לפרדס חנה, לביקור ניחומים בבית משפחתה של נאווה בוקר, אלמנתו של קצין המשטרה תת-ניצב ליאור בוקר, שנספה אף הוא באסון. בוקר תהתה מדוע בעלה של שרה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא מגיע בעצמו לביקור ניחומים. נתניהו הסבירה כי ביקורה במקום הוא פרטי ואינו קשור אליו.

במהלך הביקור, ביקשה נאווה בוקר מנתניהו לסייע לה לעבור את התקופה הקשה מתוקף מקצועה כפסיכולוגית. נתניהו אמרה לבוקר כי היא תדבר עמה ביחידות ותיתן לה כלים להתמודדות עם הטרגדיה. לשאלתה של בוקר האם ראש הממשלה הפיק את הלקחים מהאסון וישקם את מערך הכבאות, ענתה נתניהו, כי היא "משוכנעת שביבי יעשה כי מה שהוא צריך לעשות".

מוקדם יותר הגיעה נתניהו לבית משפחתו של הכבאי דני חייט בעפולה, שמת ביום שבת מפצעיו לאחר שנפצע קשה באסון. נתניהו אמרה כי לאחר שהצליחה לגייס תרומות להשתלות עור עבורו, היא קיוותה שדני יחלים, אך למרבה הצער חייט נפטר מפצעיו. "הוא היה גיבור וגיבורים כמו דני צריך לנצור ולהנציח", אמרה.

את המשפחה ביקרו גם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן וח"כ איתן כבל. ליצמן אמר כי "המשפחה של חייט מוכרת כמשפחה של נפגעי טרור. באתי להוקיר אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully