וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער התמוטט במכון כושר בכפ"ס, מצבו קשה

אריאל נוי

23.12.2010 / 17:55

נער בן 16 התמוטט במהלך אימון במכון כושר בקניון ערים בכפר סבא. צוותי מד"א פינו אותו במצב קשה כשהוא מונשם ומחוסר הכרה לבית החולים מאיר בעיר. נסיבות המקרה נבדקות

נער בן 16 התמוטט אחר הצהריים (חמישי) במהלך אימון במכון כושר בקניון "ערים" בכפר סבא. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב ירקון פינו אותו במצב קשה כשהוא מחוסר הכרה ומונשם לבית החולים מאיר בכפר סבא. נסיבות המקרה נבדקות.

יצחק בלומנטל, פרמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות, כי "הגענו למקום וכונני מד"א כבר עבדו על הנער שאיבד את ההכרה שלו. הוא היה מחוסר הכרה לגמרי. התחלנו בהחייאה מתקדמת כדי לייצב את מצבו, ואז פינינו אותו מונשם לבית החולים מאיר. לא ברור לנו מה קרה. כפי שנמסר לנו, הנער היה במהלך אימון בחדר הכושר".

מבית חולים מאיר נמסר כי "מצב הנער קשה. הרופאים מטפלים בו והוא ביחידת הטראומה. הוא יעבור בקרוב בדיקת CT לבדיקת הראש. עדיין לא ברור מה הוביל אותו למצב הזה. מצבו לא יציב".

לפני כחודשיים אירע מקרה דומה בחדרה. צעיר בן 18 מת מדום לב לאחר שהתלונן על כאבי גב, וככל הנראה לא טופל כראוי. מחקירה ראשונית של המקרה התברר, כי הנער התאמן בחדר כושר, ולאחר שחש כאבים בגבו הוא פנה לאחת המרפאות בעיר והתלונן על הכאבים. הרופא התורן שבדק את הנער הגיע למסקנה כי כאבי הגב הם ככל הנראה תוצאה של אימון הכושר, והצעיר שוחרר לביתו.

מאוחר יותר הוזעק צוות מד"א שרון לביתו של הנער. הפרמדיקים שהגיעו למקום מצאו את הצעיר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הם העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו מתן תרופות ושימוש במכות חשמליות כדי להשיב את הלב לפעולה, אולם הפעולות לא צלחו והצוות נאלץ לקבוע בסופן את מותו של הנער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully