וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשים מגונים בילדותיו הקטינות

גלעד גרוסמן

23.12.2010 / 14:19

תושב פתח תקווה בן 44 נאשם כי נהג להתעלל מינית בשלוש בנותיו הקטינות בשש השנים האחרונות. בנוסף, הוא מואשם כי תקף אותן ואת אמן

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד תושב העיר בן 44, הנאשם שבשש השנים האחרונות נהג לתקוף את אשתו ושלוש בנותיו - כיום בנות 13, 10 ו-9, וכן שביצע שורה של מעשים מגונים בבנות, בעיקר בבת בכורה. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד רועי רייס, נהג הנאשם לכנות את אשתו "חמורה" ולומר לה "תמותי", בנוכחות הבנות. בתחילת החודש, לאחר שהתבטאה באופן שלא מצא חן בעיניו, הוא הכה אותה בכתפה. על פי האישום הוא גם נהג להכות את בנותיו ולעתים אף השליך עליהן נעליים.

כתב האישום מפרט שורה ארוכה של מקרים בהן השתמש האב באלימות פיזית נגד בנותיו - באחד המקרים, כאשר הבת הצעירה היתה בת 3, הוא סטר לה על ידה מכיוון שלא עזרה לאמה בעבודה כלשהיא בבית. במקרה אחר, כשהילדה היתה בת 5, זרק מגף על גבה החשוף מכיוון שלא הניחה את נעליה במקום המיועד.

לטענת הפרקליטות, האב גם התעלל מינית בבנותיו. ההתעללות בבת הבכורה התחילה כאשר היתה בת 7 בלבד, אז נהג האב לגעת בה בניגוד לרצונה בצוואר ובחזה. כעבור כשנה, כאשר ישבה בסלון הבית, התיישב האב לידה, אחז אותה בחוזקה ומישש את פטמותיה. היא קראה לאחותה לעזרה,שניסתה לעזור לה עד שהאב הפסיק ממעשיו. בנוסף האב ביצע עבירות מין בשתי הבנות הצעירות יותר.

בעבר נפתחו נגד האב שתי חקירות בגין מעשים מגונים ואלימות כלפי בנותיו, אולם כל התיקים נסגרו. בבקשת המעצר נכתב כי בחקירתה אמרה הבת הקטנה: "אני מפחדת שאם אבא יגלה שדיברתי עליו הוא ירצח אותי". לחוקרת הילדים אמרה: "אם את רוצה לספר למישהו - בבקשה לא לאבא. הוא ירביץ לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully