וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בני 15 מנתניה תקפו מדריך במתנ"ס בעיר

איילה חננאל ואריאל נוי

23.12.2010 / 13:35

המשטרה עצרה שלושה נערים שעל פי החשד תקפו אתמול נער בן 15 ופצעו אותו באורח בינוני. ככל הנראה, הם המשיכו לבעוט בראשו גם לאחר שנפל. הרקע: הנער התחיל עם ידידה של אחד מהם

שלושה נערים מנתניה נעצרו היום (חמישי) בחשד שתקפו אתמול נער בן 15, תושב כפר יונה, המשמש כמדריך בהתנדבות בפרוייקט "קפה לנוער" בעיר. לבית חולים לניאדו בנתניה הגיע אתמול נער בן 15 כשהוא חבול קשות בפרצופו, לאחר שעובר אורח איתר אותו ברחוב. השלושה יובאו בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

הנער ובני משפחתו הגישו תלונה בתחנת המשטרה בנתניה. מחקירת מחלק הנוער במשטרת נתניה עולה כי הנער הותקף על ידי חמישה נערים בני גילו כשהיה בדרכו להדריך בפרוייקט המדובר בשכונת דורה הדרומית בעיר. על פי החשד, הסכסוך שהוביל לאירוע התקיפה החל לפני כשבוע, אז פנה אחד מהנערים החשודים לנער וטען בפניו כי "אני יודע שהתחלת עם ידידה שלי ואמרת לה שאתה אוהב אותה".

על פי החשד, איים החשוד על הנער כי "אם תתקרב אליה שוב, אני ארצח אותה". המדריך הדף את איומו של החשוד, ובהמשך, קיבל מהחשוד איומים ברצח בפייסבוק באופן מפורש, והמדריך אף ענה לו "אני לא מפחד, ואתה לא תפגע בי".

המשיכו לבעוט בראשו גם אחרי שכבר נפל

מהחקירה עולה כי אתמול בערב ארגן הנער את חבריו ותכנן עמם מראש את תקיפתו של המדריך. פקד אהרון רנד, ראש מחלק הנוער במשטרת נתניה, סיפר כי "אתמול המדריך וקבוצת הנערים החשודים נסעו יחדיו באוטובוס לקפה הנוער. כאשר ירדו בתחנה המיועדת, איגפו הנערים את המדריך ולקחו אותו בכוח לפינה חשוכה. שם, תקפו אותו בצורה קשה באמצעות בעיטות ואגרופים בכל חלקי גופו ולמשך זמן ממושך".

מחקירת המשטרה עלה עוד כי חמשת הנערים המעורבים בתקיפה המשיכו לבעוט ולהכות בראשו של המדריך גם לאחר כשכבר היה ממוטט על הרצפה. בשלב מסוים נמלטו מהמקום, והוא נמצא על ידי עובר אורח שהזעיק את כוחות מד"א שהוביל את המדריך לבית החולים במצב בינוני. היום, עקב החמרה במצבו, הוא הועבר לניתוח בבית החולים שניידר. "החשודים מוסרים גרסאות והחקירה נמשכת", סיפר רנד, "אני רואה את זה כמקרה קשה וחמור. מדובר על טיפשות של נערים ובכוונתנו לסיים את החקירה במהירות ולהגיש כתבי אישום".

מבית החולים לניאדו נמסר כי הם טיפלו בנער כשהוא סובל מכאבי ראש, עינו סתומה, אפו נפוח והוא סובל חבלות בעיקר בראשו. "מצבו של הנער בינוני והוא נחבל בראשו קשות והחל אף להקיא. התחלנו בטיפולים אינטנסיביים לייצב את מצבו וכיוון שדובר בפגיעת ראש שנראית קשה הוא הועבר לבית חולים שניידר להמשך טיפול". מבית החולים שניידר, עליו הועבר הנער להמשך טיפול, נמסר כי מצבו השתפר והוא אמור לעבור ניתוח בארובת העין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully