וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט דרעי: עימות קשה בין בנו של הרב עובדיה למקורבי אביו

מוטי לוי

23.12.2010 / 14:15

תקרית יוצאת דופן השבוע בבית הרב. אחד מעוזריו של הרב עובדיה חסם את כניסתו של בן הרב לתפילת הבוקר. הרקע, ידידותו של הבן עם אריה דרעי

גוברת המתיחות בביתו של מנהיג ש"ס הרב עובדיה יוסף בעקבות חזרתו הצפויה של אריה דרעי למגרש הפוליטי. בתקרית שאירעה שלשום (שלישי) בביתו של הרב יוסף נחסם בנו, הרב דוד יוסף, בפתח חדרו של אביו. דוד יוסף נחשב לחברו האישי והקרוב של אריה דרעי ומקורביו טוענים שכבר בתקופה האחרונה הוא חווה התנכלויות בבית אביו על רקע ידידות זו.

המעשה אירע בשעות הבוקר באמצע תפילת שחרית בביתו של הרב עובדיה יוסף. כנהוג, לאחר התפילה פונה הרב יוסף לחדר סמוך כאשר אליו מתלווים שורה של מקורבים, שם הוא מניח זוג נוסף של תפילין ואחר כך חוזר לחדר התפילה לשם סיומה. אלא שהפעם לאחר שנכנס הרב לחדר, ננעלה הדלת מיד לאחריו כשהיא חוסמת את הכניסה בפני בנו, הרב דוד יוסף.

עדים למעשה סיפרו לוואלה! חדשות כי במשך כמה דקות עמד הבן הנבוך כשהוא דופק על הדלת אך זו איננה נפתחת. לבסוף, כשנפתחה הדלת אמר לו אחד ממשמשי (עוזרי) אביו כי "אני לא פותח לך יותר את הדלת. אם תרצה כנס בכניסה אחרת". בעקבות המעשה החריג התפתחה מריבה בין השניים בחדר הסמוך מול עיניהם הפעורות של אנשים רבים ששהו במקום.

הפרד ומשול

מקורות בביתו של הרב ספרו היום לוואלה! חדשות כי הקאמבק של אריה דרעי משפיע בצורה ניכרת על שדרת המנהיגות של ש"ס. אותם גורמים סיפרו עוד כי בתקופה האחרונה מנסים משמשיו של עובדיה להפריד בכל דרך בין מנהיגה הרוחני של ש"ס ובין בנו המכהן כרב שכונת הר נוף בה מתגורר אביו. הסיבה לכך היא הלחץ הגובר בסביבת הרב בעקבות אמירותיו של אריה דרעי בדבר חזרתו לפוליטיקה וההערכות כי יתמודד במסגרת פוליטית נפרדת מול מפלגת ש"ס.

אנשיו של דרעי הגיבו בזעם על העימות. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר אחד מהם, כי המשמש שחסם את הדרך בפני הרב דוד יוסף הוא "ממקורביו המובהקים של אלי ישי". הוא הוסיף, כי "אני מקווה שהם יתעשתו בקרוב. אתה לא יכול למנוע מבן להיכנס לבית של אביו ואתה לא יכול לפגוע ברב חשוב. פה עשו את שני החטאים, הם מוסיפים חטא על פשע".

אחד ממקורביו של הרב עובדיה יוסף הגיב להתקפות נגד עמיתו, משמשו של הרב, על כך שהוא מרחיק את בנו של הרב מהבית. המקורב אמר כי עמיתו "משמש את הרב עובדיה יוסף במסירות נפש וכל ההאשמות נגדו מצוצות ממוחם הקודח של אנשים משועממים". כמו כן, אמר המקורב כי "בבית יש מצלמות שמוכיחות בדיוק את ההפך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully