וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח צעיר ש"זרק" את קרובת משפחתו

רמי שני

23.12.2010 / 11:31

הפרקליטות הגישה היום כתב אישום נגד י?ע?ד חלילי בגין רצח ניסים אסידו ה-24. על פי כתב האישום, חלילי ביצע הרצח כנקמה על כך שזה הפסיק קשר רומנטי שהיה לו עם קרובת משפחתו

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום באשמת רצח נגד י?ע?ד חלילי, צעיר תושב מושב מעגלים שבנגב. חלילי מואשם ברצח של ניסים אסידו, בן 24 משדרות לפני כשלושה שבועות. על פי כתב האישום, חלילי ביצע את הרצח כנקמה על כך שאסידו הפסיק קשר רומנטי שניהל עם קרובת משפחתו.

על פי כתב האישום, ב-3 לדצמבר סמוך לשעה 03:30 לפנות בוקר, בילו אסידו וחברתו במועדון "הטרויה" בנתיבות. קרובת משפחתו של חלילי וחברתו לשעבר של אסידו שהיתה במועדון באותה עת, הבחינה בשניים. היא פנתה לאסידו, בכתה והיתה בסערת רגשות. בעקבות פנייתה למנוח, זה עזב את המועדון.

כתב האישום מפרט כי חלילי הגיע למועדון והבחין בקרובת משפחתו בוכה. לשאלתו, סיפרה לו כי הבחינה באסידו מלווה בחברתו ומנשק אותה, והבהירה כי מדובר בפגיעה בכבודה. על פי כתב האישום, חלילי אמר לקרובה שידאג להחזירה לביתה, אולם קודם לכן יטפל באסידו.

לאחר מכן, על פי האישום, יצא חלילי מהמועדון יחד עם חברים שפגש במקום, וכיוון את הנהג בתוך נתיבות, כשהוא מחפש אחר אסידו ברחבי העיר. עוד מסופר כי במהלך הנסיעה היו חילופי דברים בין חלילי ובין אסידו וחברתו, באמצעות הטלפונים הניידים. בין היתר, אמר חלילי לאסידו ולחברתו כי יגרום למותו, ודרש להיפגש איתו מספר פעמים.

ארבע דקירות עמוקות

לאחר שהבין היכן נמצא אסידו, כיוון חלילי את הנהג לעסק למכירת המבורגרים השייך למשפחתו, ואסף משם סכין גדולה. אחר כך, כיוון את הנהג לצומת היציאה מנתיבות. כשהבחין באסידו וחברתו עומדים בצומת, ירד מהרכב כשהוא מחזיק בסכין לצד גופו, וניגש לקורבן. מיד פרץ ביניהם ויכוח, אשר נגרר לחילופי מכות. במהלך התגרה, שלף חלילי את הסכין, ודקר את אסידו ארבע דקירות עמוקות. מיד לאחר מכן עלה הנאשם לרכב שבו הגיע לצומת, ונמלט מהמקום. אסידו התמוטט, הובהל באמבולנס לבית החולים, ומת בדרך לבית החולים.

פרקליטתו של חלילי, עורכת הדין אסתר בר ציון, דחתה את הטענות ואמרה כי חלילי אינו זוכר כלל מה התרחש באותו אירוע. מהמשטרה נמסר כי חלילי אינו מודה בביצוע הרצח אולם העדויות והראיות שבידי החוקרים תומכים נחרצות באישום. הם הוסיפו כי קיימת אפשרות להגשת כתבי אישום נוספים כלפי אנשים אחרים שסייעו לו ושהיו מעורבים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully