וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימין יפגין בי-ם: "ביבי חורש מזימות נגד א"י"

23.12.2010 / 9:30

ארגוני ימין יקיימו הערב במרכז י-ם מפגן תמיכה בהתנחלויות. "בימים שבהם ביבי חורש מזימות נגד ארץ ישראל, מצאנו לנכון לערוך מפגן שיעביר את המסר שעם ישראל תומך בהתיישבות"

הימין ינסה הערב (חמישי) להראות את כוחו בכיכר ציון בירושלים, במה שמכונה "מפגן הצדעה היסטורי" להבעת תמיכה בהתנחלויות ביהודה שומרון ובירושלים.

בניגוד להפגנות העבר, מארגני העצרת הם אנשי "המטה המשותף למען יהודה ושומרון" המאגדת מספר ארגוני ימין. מועצת יש"ע, שהיתה אמונה בעבר על ארגון אירועי המחאה, איננה לוקחת חלק בהכנות לעצרת ואף לא תיקח בה חלק. יו"ר המועצה, דני דיין, טען כי לא יוכל להגיע לאירוע בשל "התחייבות אחרת".

בהפגנה, בה ישתתף בין היתר קהל מהימין החרדי והדתי, אמורים להופיע זמרים חרדיים. מארגני ההפגנה מציינים כי לטובת הציבור החרדי יהיו בה כניסות נפרדות לגברים ולנשים ותתקיים לכל אורך האירוע הפרדה מלאה בין המינים.

האירוע מוגדר בין היתר גם כתמיכה במכתב הרבנים שקרא לא להשכיר או למכור דירות לערבים. אורח הכבוד יהיה רבה של צפת שמואל אליהו, יוזם המכתב. כמו כן, מארגני האירוע ינצלו את ההזדמנות על מנת להביע תמיכה בזמר אריאל זילבר - שבעקבות הופעתו באזכרה לזכרו של בנימין כהנא, בנו של הרב מאיר כהנא, זכה לביקורות קשות מחבריו בלהקת תיסלם.

"בימים אלו יש עליהום על הרבנים ואין הזדמנות טובה יותר מלהוקיר אותם בכיכר העיר בירושלים", אמר אחד ממארגני ההפגה לוואלה! חדשות. "בימים האלה שבהם ביבי חורש מזימות נגד ארץ ישראל וישנה רדיפה נגד רבנים, מצאנו לנכון לערוך מפגן שיעביר את המסר שעם ישראל תומך בהתיישבות, ברבני ישראל ובאמני ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully