וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב נאצה לרב שחתם על העצומה: "גזען, נאצי"

מוטי לוי

23.12.2010 / 8:43

קללות ו"איחולים" נכתבו בפקס שנשלח לביתו של הרב ראובן הילר, רבה של הוד השרון שחתם על העצומה שקראה לא להשכיר דירות לערבים. למחרת המכתב רוססה כתובת על קיר ביתו: "רב גזען"

מכתב נאצה לרב שחתם על העצומה שקראה שלא להשכיר דירות לערבים: בביתו של הרב ראובן הילר, רבה של הוד השרון, התקבל בשבוע שעבר מכתב שנשלח בפקס בו קללות ו"איחולים" לרב שהיה מבין החותמים על מכתב הרבנים. הילר מיהר להגיש תלונה במשטרת כפר סבא שפתחה בחקירת המקרה. בין היתר, כונה הרב "נאצי" במכתב, והכותבים איחלו לו: "שילדיך יתחתנו עם ערבים".

הרב סיפר הבוקר (חמישי) כי למחרת קבלת המכתב, רוססה על קיר ביתו כתובת גרפיטי בה נכתב: "הרב ראובן הילר גזען". בשיחה עם וואלה! חדשות הבהיר הילר כי איננו נבהל מהדברים. "אבא שלי היה קצין משטרה, גדלתי בבית בו לא מפחדים מפושעים. תפקידה של המשטרה למצוא את מי שעה זאת והוא צריך לבוא על עונשו". הילר ציין כי איננו חוזר בו מחתימתו על מכתב הרבנים וכי כל הרבנים שטענו שחזרו בהם, "לא חוזרים בהם באמת, הם פשוט מפחדים".

הרב הילר הוא אחד מיותר מ-50 רבנים שחתמו על המכתב, שפורסם בתחילת החודש. המכתב החריף אוסר מכירת או השכרת "בית או שדה בארץ ישראל לנכרי". בין הנימוקים לאיסור, מונים הרבנים את סכנת נישואי התערובת ואת הנזק שנגרם, לדבריהם, לדיירי האזור בירידת ערך הנדל"ן בשל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully