וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב מזרח י-ם נתפס נוהג במהירות 214 קמ"ש

יהושע בריינר

22.12.2010 / 22:38

בן 26 ממזרח ירושלים נעצר סמוך למישור אדומים כשהוא נוהג במהירות 214 קמ"ש. לשוטרים אמר כי הוא ממהר להסיע את אביו לבית החולים, כשהאב חיכה בבית. הנהג נעצר ורשיונו נשלל ל-30 יום

תושב מזרח ירושלים בן 26 נתפס כשהוא נוהג במהירות של 214 קילומטרים לשעה בכביש 1, סמוך למישור אדומים. שוטרי אגף התנועה של מחוז ש"י עצרו את האיש, שלטנעתם התנצל תחילה על המהירות ולאחר מכן הפסיק לשתף פעולה עם השוטרים. רשיונו של החשוד נשלל ל-30 יום והוא יובא מחר להארכת מעצרו.

"לצערנו נשבר היום שיא שלילי", אומר רפ"ק יגאל כהן, ראש שלוחת אגף התנועה יהודה במחוז ש"י, "ניידת סמויה שעליה הותקן מכשיר למדידת מהירות זיהתה את רכב מסוג סובארו אימפרזה טורבו נוסעת במהירות עצומה של 214 קמ"ש". מבדיקה עולה כי הנהג, צעיר תושב אחת השכונות במזרח ירושלים הוא בעל רישיון מזה 6 שנים.

לאחר שנתפס אמר תחילה הנהג הצעיר כי לא שם לב שנסע במהירות. כהן סיפר כי "בהתחלה הוא חייך ואמר שהוא לא שם לב כי הוא מיהר להגיע ליריחו, שם הוא סיפר שאביו ממתין לו על מנת שהוא יסיע אותו לבית החולים". אלא שהשוטרים מיהרו להתקשר לבית המשפחה בירושלים והופתעו לגלות שאביו של הנהג הצעיר עונה לטלפון. האב אף הגיע למקום בו נתפס בנו על מנת לקחת את הרכב בחזרה לרשותו. "ראינו כבר נהגים שנוסעים מהר, וישנם בודדים שמפריזים אבל לנסוע במהירות כזו זה לא רק מסוכן מאוד אלא גם שיא החוצפה", אומר רפ"ק כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully