וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע כבד נהרג בתאונה ליד מחלף קסם

אריאל נוי

22.12.2010 / 21:47

רוכב אופנוע כבד נהרג לאחר שהחליק על הכביש ליד מחלף קסם ופגע ברכב פרטי. הוא פונה לביה"ח בילינסון במצב אנוש, ושם נקבע מותו

רוכב אופנוע נהרג הערב (רביעי) לאחר שהחליק על הכביש ליד מחלף קסם בכביש 5 ופגע ברכב חולף. הרוכב, כבן 40, נפצע באורח אנוש בהתנגשות עם הרכב. צוותי מד"א ירקון שהגיעו למקום, החלו לבצע בו החייאה תוך שהם מנשימים אותו ומפנים אותו לבית החולים בילינסון שם מת מפצעיו. ממשטרת השרון נמסר כי מבדיקה ראשונית עולה כי הרוכב, שנהג באופנוע כבד, החליק מסיבה שאיננה ידועה.

בתוך כך, מממשיך להיות קשה מצבו של שחקן הכדורגל בעבר אבי כהן, שנפצע בהתנגשות אופנועו עם משאית באזור הבורסה ברמת גן. במהלך הלילה חלה הידרדרות קלה במצבו של כהן, בעיקר בשל הצטברות נוזלים ודם באזור המוח.

הבוקר החל הצוות רפואי שמטפל בו טיפול לניקוז הלחץ התוך-גולגלתי, שאמור לקחת כחמישה ימים ולאחריו תיערך הערכת מצב נוספת. גורם בבית החולים איכילוב מסר: "הסבירות שתהיה הידרדרות פתאומית במצב תוך כדי הטיפול נמוכה עד נמוכה מאוד, אולם היא קיימת מן הסתם, כי לפעמים יכולות להיווצר בעיות לא צפויות, אבל נכון לעכשיו לא צפוי שינוי במצבו הרפואי בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully