וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימ"ש סירב לזכות נאשם ברצח בגלל השביתה

22.12.2010 / 12:22

אביב בן בסט, הנאשם ברצח רועי ברינג, עתר לבית המשפט בבקשה לזכותו, לאחר שהדיונים בעניינו בוטלו עקב שביתת הפרקליטים. השופטים דחו את הבקשה וקבעו מועד לדיונים נוספים

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה דחה היום (רביעי) את בקשת אביב בן בסט, הנאשם ברצח רועי ברינג, לזכותו בשל שביתת הפרקליטים. במהלך הדיון טען פרקליטו של בן בסט, עו"ד אשר חן, כי "אי הופעתם של נציגי הפרקליטות לדיון היום התקבלה במודעות למשמעות ההחלטה, וכי ההחלטה ביודעין שלא להתייצב לדיון היא למעשה הסכמה עם הבקשה לזכותו".

בני משפחתו של ברינג זעמו על עצם הבקשה. "לשחרר אותו בגלל שביתה זה מחיר כבד מדי גם למשפחה וגם למדינה", אמרה ירדנה ברינג, אמו של רועי. "לא מספיק שהבן שלי איננו, אני גם עוברת עינוי בבית המשפט".

השופטים הודיעו כי אינם מקבלים את בקשתו של בן בסט וקבעו מועדים נוספים לדיון לאחר ששישה דיונים במשפט כבר בוטלו. בכך המשיכו למעשה השופטים את ההחלטה שהתקבלה כבר לפני עשרה ימים, אז דחה בית המשפט בקשה שהגיש בן בסט לשחררו למעצר בית בעקבות השביתה.

בן בסט הואשם ברצח רועי ברינג במהלך קטטה מחוץ לאולם האירועים "דל וינו" בפתח תקווה לפני כשנה. לפי כתב האישום בן בסט נכח בחתונה באולם שהיה בבעלות ברינג. במהלך האירוע התפתחה במקום קטטה שגלשה אל מחוץ לאולם.

בשלב זה, יצא ברינג החוצה בניסיון להרגיע את הרוחות, והתפתח עימות פיזי בינו לבין חברו של בן בסט. בן בסט התקרב בריצה לברינג, שלף סכין שהחביא ודקר את ברינג פעמיים, במותן ובבטן. הוא פונה לבית החולים, שם למרות מאמצי הרופאים, מת כעבור ארבע שעות מפצעיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully