וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "להגיב על כל ירי מעזה, חמאס אחראי"

22.12.2010 / 0:01

יו"ר האופוזיציה הגיבה להתגברות הירי לעבר יישובי עוטף עזה, ואמרה כי "יש להגיב על כל ירי". היא הוסיפה כי חמאס אחראי לנעשה בעזה, "אין לנהל איתו דיאלוג"

תאגיד כאן

יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני (קדימה) התייחסה אמש (שלישי) לירי המתמשך לעבר יישובי עוטף עזה. לדבריה צריך להגיב על כל אירוע ירי מהרצועה. "הירי היום הגיע קרוב מאוד לגן ילדים ולא צריך לעניין את ישראל מי מארגוני הטרור יורה - החמאס הוא ששולט בעזה וצריך להגיב", אמרה. לבני הוסיפה כי "אין לנהל כל דיאלוג עם חמאס, למעט בעניין גלעד שליט. זאת מכיוון שדיאלוג שכזה יעביר את המסר הלא נכון לגורמים הקיצוניים באזור וגם לגורמים הפרגמטיים שכן מעוניינים להגיע להסדר עם ישראל".

מוקדם יותר תקף חיל האוויר מוצב של הזרוע הצבאית של חמאס, עז א-דין אל-קסאם, ברפיח. התקיפה הייתה ככל הנראה על רקע ירי הרקטה לעבר קיבוץ בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון הבוקר. עדי ראייה מסרו כי כלי טיס ישראלי שיגר טיל אחד לפחות לעבר המוצב. לטענתם, ארבעה חמושים נפצעו בתקיפה, מהם אחד באורח קשה.

ירי צה"ל נעשה כתגובה לנפילת קאסם הבוקר בשטח קיבוץ באזור הרצועה ממנו נפצעה נערה בת 14 באורח קל. הנערה, שנפגעה מרסיסים, פונתה לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי באשקלון. בנוסף, לקו ארבעה בני אדם בחרדה. הרקטה התפוצצה בין גן ילדים לבריכה בקיבוץ והדי הפיצוץ נשמעו בכל האזור. בנוסף דווח כי כתוצאה מהנפילה נגרם נזק למספר מבנים בקיבוץ.

עדכון ראשון: 21:42

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully